lomis laptop

Na jó, most elmondom mi van, de kapaszkodj meg, mert lehet meredek lesz, és egészen biztosan erkölcsileg kifogásolható is, de szerintem sokan megtették volna a helyemben. És amellett meg marhajó sztori.

A nyáron Németországban, találtam az utcán, egy laptopot. Mellette bútorok meg tévé volt kirakva tehát zicher, hogy nem lopott holmi, hanem kirakott. No ezt a napokban elővettem, és vettem hozzá egy adaptert. Nem volt egyszerű dolog, mert be kellett járjam a város 4 notbúkos üzletét használt laptop kábel után kajtatva, ami nem járt a kívánt hatással, így egy újat kellett vételezzek. Szép summáért. Nagy nehezen sikerült is beindítani a német nyelvű gépet, ami oltári meglepetés, volt, de még nagyobb volt a nem is meglepetés, inkább ledöbbenés, amikor megláttam, hogy a tag rajtahagyta mindenét a kütyün...

Sokan lehet töröltétek volna nézés nélkül a képeket, videókat, de én nyíltan bevallom, roppant kíváncsi voltam ugyan ki volt az, mi foglalkoztatta, szóval teret engedtem emberi gyarlóságomnak, mért is ne! Magamból indultam ki, áá úgyse lesz rajta semmi személyes, elvégre az utcára tette ki...ahha
Képek a barátokról, közös képek a barátnővel, tengerparton hülyéskedős, pózolj birkával, pózolj bólyával, piálós képek, bevásárlós-telikosaras képek, síelős képek, gyümölcsfesztiválos, legó játékos, képek ruhástól, képek egy szál faszban....
ezen én úgy leakadtam, h hangosan eleresztettem egy röhejt, hogy lehet valaki ekkora állat, hogy le se nullázza a gépet. De még a személyigazolványa is lakcímestől rajta van...


ekkora f-sz nem lehet senkisem...