Pestelés-2015 Január

Egy hónapja felugrottam Pestre a kolis szobatársakkal találkozni, Antival és Obival. Pár pontban megemlékzenék erről a napról:

 

1.Ekkor beszéltem el az időt, az angolul tanuló jegypénztáros nénivel, s hamarabb indult a vonat, mint kellett volna. Felugrottam a vonatra. Na ez őrültség, ilyet nem teszünk többet, mert életveszélyes.

2. Pesten nehéz leparkolni, de nekünk sikerült.  Beültünk a Kárpit kocsmába, ahol nagy mellű a pultoslány, és olcsó a barna sör.

3. Néhány óra elteltével visszamentünk a Múzeum háta mögé, ahol Anti zöldkörös autóját lebilincselték.

4. Obival beültünk a Westendbe beszélgetni, eladomázgattunk a legnagyobb kolis sztorikról. :) Meg kell állapítsam, h Obit is el kell rángatni egy túrára, mert kevés a közös élményünk.

5. Találkozás a vonaton egy holland füves sráccal, aki Tótkomlóson élt, egy Hollandiában megismert cigánylánnyal.

6. Nagy beszélgetés a norvégul tanuló nénivel, aki ápolóként szeretne egy norvég szigeten elhelyezkedni.

5.:

A holland srác a Dunán dolgozott egy ideig, az nem derült ki hogy mit. 2 napja szakított a barátnőjével, akinek pucér képei még mindig a telefonján voltak, s úgy mutogatta nekem. o.O Én ilyet azért nem tennék. A pucér testek mellett mariskás képek tettek tanúbizonyságot foglalkozásáról. Elmondása szerint a magyarok legnagyobb problémája a cigánykérdés lesz, mert sok buta embert állítanak elő. Right. Ez ellen nincs mit mondani. Fel kell zárkóztatni őket, h megállítsuk az elbutulást. A srác arrogáns volt, s lenézte a magyarokat, Magyarország egyenlő a Balkánnal. a politikusok korruptak, a rendőrök rosszindulatúak, kötözködősek, kézzel-lábbal eszünk, mint a barbárok, az ételeink kinézetéről nem is szólva. Hollandia csúcs-szuper hely ehhez képest. hát nem tudom, ott sincs kolbászból a kerítés. Miután a hazámat elmondta mindennek, azért hozzátette, téged azért tisztellek.

6. Az anyukám korabeli néni, nővérként dolgozik, de emellett 20 éves pályázatírói tapasztalata volt, de  kirakták a NFÜ-től, mert betöltötte az 50. életévét! SIC!  Már benn volt a cégnél, felvették, s mutatták neki mi merre hány lépés, mit is mondtál, hány éves vagy? 50? Úú az nem jó, mert itt mindenki 25 év körüli. Sajnálom, de nem vehetünk fel...

Először tanárnőnek hittem, mert egy gyerekkönyvet dajkált a kezében, aztán néztem meg jobban, h nem magyarul van, hanem valami fura sosem látott nyelven írták, NOR végül. Kora ellenére rendkívül fiatalos, szívélyes asszony volt, akivel nagyon megértettem magam. Legjobb utazási élményemnek tudom mondani az elmúlt évekből. Sokat tanultam tőle, úgy érzem.

Egy csomó tanulságos sztorit mesélt el a családjával kapcsolatosan. Egyedül nevelte fel 3 gyermekét, s megható liberális szemlélettel. Például, hogy elengedhesse a gyerekeit szórakozni, előtte kellett igyanak alkoholt először. Ezt azzal magyarázta, tudnia kell, hogyan viselkednek, mit hoz ki belőlük a pia. A gyerekeivel kerékpártúrázni, vadkempingezni, barlangászni jártak. Izgalmas gyerekkoruk lehetett.

Egy norvég szigetre pályázott dolgozni, hogy ki tudja fizetni a hiteleit, s hogy utána segíthesse a gyerekek pályáját, családalapítását. Jó érzés volt tudni, hogy mindent elmondhatok neki, mert vagy egy frappáns tanácsot, vagy egy jól szituált véleményt kaptam tőle.  Megértő volt, reflektáló, tapasztalt és figyelmes.

Kiveséztük a jó párkapcsolatok alapjait is, ami szerinte 3 fontos pillérre támaszkodik.

1. Nevetés

2. Türelem

3. Figyelmesség

4. Ne akard a másikat megváltoztatni, fogadd el olyannak, amilyen.

 

Az én jövőbeni családi életemet is hasonlóan képzelem, őszinteséggel, vidámsággal tele. Megtűzdelve néhány élettel teli őrültséggel, mint a tandemugrás közösen, vagy egy rafting, vagy egy sárkányrepülőzés. Minden Karácsonykor Activity partit rendezni TV nélkül, sok-sok gyerekkel. Ez tetszene nekem is.  Nagyon. köszönöm, hogy őszintén beszélhettem, bár volna még miről...:)