öltözz feeel

Bite that lip,
Cause your tongue is a gun and your brain is the trigger,
Fire at will,
Oh I doubt that mouth could get any bigger,
You live in hypocrisy, those skies are always sunny,
You're never gonna be a threat to anybody.

You're lying, you're lying,
You're gonna be the one left crying.

If you bring a gun, baby, we'll bring an arsenal,
If you think we're done, baby, we'll bring it, we'll sing it,
Open your eyes and see you are outnumbered, honey,
You're never gonna be a threat to anybody.

You'll never get this dance tonight,
So split, oh you can run till you're done but the shame will never leave ya,
Had your fun, was it worth all the time getting people to believe ya?
Open your eyes and see it never was that funny,
You're never gonna be a threat to anybody.

You're lying, you're lying,
You're gonna be the one left crying.

If you bring a gun, baby, we'll bring an arsenal,
If you think we're done, baby, we'll bring it, we'll sing it,
Open your eyes and see you are outnumbered, honey,
You're never gonna be a threat to anybody,

You're lying, you're lying,
You're gonna be the one left crying,
You're lying, you're lying,
You're never satisfied,

You're lying, you're lying,
You're gonna be the one left crying,
You're lying, you're lying,
Till there's no one on your side.

If you bring a gun, baby, we'll bring an arsenal,
If you think we're done, baby, we'll bring it, we'll sing it..

If you bring a gun, baby, we'll bring an aresenal,
If you think we're done, baby, we'll bring it, we'll sing it,
Open your eyes and see you are outnumbered, honey,
You're never gonna be a threat to anybody,

A threat to anybody [x3]

 

 A 30y jobban passzolna ide, de ez a szám tetszik ma este nekem. E bejegyzés apropója, az öltözködés
. Ma reggel a szobámat pakoltam át, jó ideje van már, hogy rendezkedjem, s rájöttem mennyire elárvult a ruhatáram. Egy csomó régi kedvencemet le kellett degradáljam, mert már nem alkalmas az utcai viseletre. Nosza rajta, be a városba, megkaptam a fizut, -valahogy mindig többet számolnak, mint amennyi valójában- gyorsan a seggére is sikerült vágnom. 90% elment ruhára!

Bevetettem magam a kínaiba, itt szerváltam dorkót, két pólót, 2500-at hagytam itt. A következő régi kedvenc célpontom a Nagyá-beli vállfás-fixáras duri, ahol újabb 2000 Ft-om bánta a rövidnadrág-ujjatlan póló összeállítást.

Utoljára hagytam -sajnos- a legjobb helyet, ahol hét azaz 7 tökjó pólót szerváltam, 3000 Ft-ért. Hát hihetetlen, hogy a belváros milyen árakkal dolgozik, de tökre megérte mindenért, (na jó a kínaiért nem annyira) s tényleg pár havonta be kellene szerezni pár új cuccot, mert ez így nem volt már állapot. Ez is olyan megújulás féle. Asszem kezdem kapisgálni, miért élvezik a csajok a vásárlást olyan nagyon.

De jó tudni hogy nemcsak én esek ebbe a csapdába, Győző barátom is, eléggé elhanyagolta e téren önön magát, ám neki  volt segítsége: a barátnője hozta fel a problémát. S mi lennénk a teremtés koronái?

 

S azon is filóztam, hogy milyen sokat köszönhetek azoknak az embereknek akikkel összehozott a sors. Konkrétan most Bazsi jutott eszembe, aki anno megmutatta a helyet, láttam hogy keres magának szakszerűen ruhákat. Vagy Viktortól hogyan nyúltam le a sétálva rohanunk részt, Győzőtől hogyan bánjunk a nőkkel részt, D.-tól a túlvilági kapcsolatokat, bódéstól hogy közvetlenül forduljunk az emberekhez, bélabától hogyan tanuljunk, sztem annyi mindent elleshetünk másoktól, egész életünkben tanulunk, s közben szórakozunk, szeretkezünk, utazunk, iskolába járunk, dolgozunk...

 

 Szó mi szó a tanulság: ne sajnáld magadtól a gúnyákat, mert ezen a téren is igencsak kell a megújulás, fejlődés!!!