mementó

 hali

 
Dorkával megint szétmentünk, és hiányoznak a bandázások, mit szólnál ha a hídivásárkor együtt mászkálnánk? 
Beszéltem ma melindáddal is =)
Majd mesélek, ha addig életben leszek =)
Elég szar ez az állapot, mert megint abban az állapotomban vagyok, hogy a másik felemet hagytam el, azt aki szerves része volt az életemnek. Minden megnyilvánulása közös létünk eredménye.
Kb. ua. a problémák merültek fel, mint amik tavaly is. 
Csak most tisztábban.
Lehet h jön majd egy másik aki jobb lesz, lehet h Ő jön vissza, de most annyira kilátástalan a helyzetem, hogy nem látom az út végét, egyszerű kártyalapocska vagyok.
aki egyszer csak eldől.
 
Pedig egyszer már akartuk jobban csinálni. De úgy tűnik hogyha a körülményeken nem változtatunk, anélkül nem megy. Nem szabad összeköltöznünk, s belustulnunk.
 
Most nem érdekel semmi. 
Tényleg, ami azelőtt érdekelt azért érdekelt, hogy jobbá tegyem az életünket.
A munka amit belefektettem szintúgy azért történt, hogy könnyebben lehessünk.
Ilyen hibába beleesni másodszor!!!!!!
Rettentő nagy hülyeség. Nem akart velem jönni sehova, mert félt hogy pórul járunk. Nem bízott bennem. Azóta nem kaptam esélyt sem, hogy változtassak a téves beidegződésén.
 
Nem mehetek hozzá, hogy megmondjam: lehetne másképp is.
Hadd javítsam ki azt a hibát. Nem mehetek, mert már kimondta a végszót.
Nincs se családom, se közösségem, se senkim sincsen. 
 
Meghaltam anélkül hogy tudtam volna róla.
 
Végem.