túra a Csobáncra

Hali kedves kritikus tömeg!

El kéne döntenünk, hogy mennyire komolyan gondoltuk a péntek esti akarom mondani reggeli indulást. A helyzet a következő:
Szegedről nekünk van 5-45-ös, amivel 8-ra a Nyugatiban, 9.re a Déliben, 11:12-kor pedig Földváron landol.
A vonat 510 Ft.
Délután kirándulhatnánk a Bálványosra, fát fűrészelhetünk, főzhetünk, meg szedhetünk amit kell.
Szombatra van egy igen fakír tervem, nemtom mennyire életszerű, de vázlatként felrakom, aztán majd leszavazzuk szombat hajnalban. =)

6-kor kelés, 7-kor indulás, 8-ra odaérünk a szántódi révhez,(óránként jár) Tihanyon keresztül kitekerünk kempinggel Aszófőhöz,innen 10-kor (és délben) van vonat kisapátira, ami nekünk fejenként 85 ft.
Egy óra alatt odaérnénk Nemesgulácsra, ahonnan Gyulakeszi 6 km tekerés. Délben már a Csobánc tetején táncolhatunk, vagy ki mit akar. =)
TIPP
Vihetnénk egy nagy bicajzárat, és bicókat lezárhatnánk egy fához, hogy ne kelljen felcipelni a várhegyre. Szerintem egy láncos lakatos megoldás is jónak tűnik.

Várhatunk itt egy kempingszállítóvonatot Nemesgulácsnál 14:53-kor, ami 15:56-ra van Aszófőnél. Kövesdi templomrom, Barátlakások, tekergélések Tihany körül, bármi jöhet, amit az idő megenged.
Győző kérdésére hogy miért nem biciglivel megyünk ,azért mert helyette inkább szerezzünk látnivalós élményeket, És vonattal spóroljunk az időnkön, s energiáinkon. szerintem
Másik, utánajártam, h van-e hajóközlekedés Fonyódra, nincs. Csak a kompok járnak...
Aug 28-ig volt 17:30 és 19:00-kor hajó. Sorry

Ezért ha törik,szakad vagy Gulácsról (14:53-kor) vagy Áhegyről Aszófőre 15:17-kor megy vonat, 15:56-ra Aszófő. Tihanyról, 17:30-kor indul a komp. innen már megvagyunk mentve.

Így, 17 km lenne, a napi km hányados. Ami 26-os bicóval egy óra alatt megtehető. Kempinggel még nem mértem le sose =) xD

Íme egy rövidke de annál élménygazdagabb kempingbicós túra ötlete. Sok órát öltem bele, és sok valószínűségi együtthatót figyeltem meg =)
Opsz jut eszembe a köpönyeg 6-7 fokot ígér, és lesz 1 mm eső is. Ma hétfőn összehasonlításképp 10 mm esett Szegedre, ehhez képest ez elenyésző lesz.

Kell: Esőkabát, bakancs, kaja, melegteatartó, esőre,hidegre, farkaséhségre,-szomjúságra felkészülni, hálózsák, kispárna =)

Adjatok neki, ne sajnáljatok!