szilveszter és a koli dolgai

Nagyon úgy néz ki, hogy Tokaj helyett valahol máshol fogunk baráti társaságban óévet búcsúztatni. Tokaj túl drága, de szerintem előtte hozok onnan borocskát, és akár eladom, akár megisszuk, mindenképpen jól járunk vele.

Hollóházán néztem egy turistaszállót és 50.000 kértek szilv. éjszakára. 28 férőhelyes hely volt...úgy nem is lett volna sok 1900 ft fejenként. De mivel nem tudnék összeszedni annyi embert így lemondtam róla. Kitalálta Dorka hogy vagy náluk, vagy valami tanyán kellene szilveszterezni. A tanyát én toldottam hozzá. Kb 10 fő jönne össze. Nem is kell több egy baráti társasághoz. Bár belegondolva tökfura hogy már megint előre tervezgetek, és gondolkodok. A szeptemberre beígért jüövés-menés nem jött össze. De ez nem rajtam múlot. Egyszerűen nem úgy jöttek ki a lépések, hogy mehessünk valahova. A kutatók éjszakája jó pont volt. De én kevésnek érzem ezt az elmászkálást. Úgy mennék, de nem lehet. Pedig jön a tél. Télen pedig veszélyesebb az erdőben, mert vadászok ész nélkül lövöldözhetnek...

Se a Tündérszziklához, se a Börzsönybe nem mentünk fel. Dobogókövet már nem is említem. De az elmenetelek értéke ebben nyilvánul meg. Jobban megbecsülöm a kiruccanásokat majd.


Most megyünk le egyébként hétvégén Szatymazra Dórival. Választunk is, meg eszünk is valami jó hazait, meg együtt alszunk. Várom.

Itt most lóg az eső lába. Nem sok kedvem van a dolgozni állásához. Voltunk Kutatók éjszakáján, ami tökjó volt, csak egyedül az nem tetszett, hogy amikor hazajöttünk ki  lyukadt a hátsó kerekem. Úgyhogy mehetek kerót szétszedni. Hálistennek a szobatársam keróját is szét kell kapni, mert megkért rá, úgyhogy két legyet egy csapásra. Remélem hogy csak foltozni való dolgok vannak.

Iskola 

Az órák, nevetségesek. Röpdolgozatokat iratnak velünk, teszteket. Tiszta dedó. Hiányzik az egyetem. A nagybetűs EGYETEMI ÉLET: A kultúra, a barátok, a szórakozás, az egyetemista lét, hogy te osztod be az idődet, óráidat. Hiányzik a tánc, a sport, a kerékpár...

Valamelyik napon mikor beültem a GDF géptermébe, (ami valójában könytárnak van kinevezve) hallogattam hogy a srácok szeszről, ETR-ről, tehát mind csupa olyan dologról beszélt, ami Szegedhez köt. Honvágy tört rám. Az előbb felsoroltak iránt. Jó lenne megint Szegeden tanulni, de ez nagyobb kihívás azt hiszem. Meg Dórát se hagynám itt.

Az osztálytársak?? Még nem oldóttam fel úgy, ahogy köllene. Ma megdicsértek Beszédtechnológián, hogy jó a tüdőkapacitásom. Ki tudok nagy levegővel több sort mondani, mint az átlag. De azzal is kitűnök, hogy kultúrtörténeten a tesztekben tökjó vagyok-az átlaghoz képest. Vettem fel angolt is, egész értelmesnek tűnik. De visszagondolva az egyetemi angolórákra, azokat is az elején még értettem. A végefelé jött az izgulós része. Tegnap volt word vizsga. Hááát nem sikerült túl fényesen. Nem akarom tudni hogy milyenre sikerült. Nagyon haragudtam magamra, mert nem jelesre sikeredett.

Parkolás

Sorolhatnám még mi minden jó van ott Szegeden. Nincs minden beépítve, bár ma voltunk Dorkával egy egész jó parkban, ami közel is van, meg jó nagy füves résszel rendelkezik. Bika-park ez a neve. + fémből alkotott bikaszobor van a közepén. Itt gyűjtöttünk Gesztenyét, meg levelet, hogy a lány lerajzolhassa órán. Nagy ám a macera a koliban, ha gyakran együtt akarunk időt eltölteni:
engedélyt kell kérni hogy átmehessek a ány oldalra, ot szólnom kell a lány ügyeletesnek hogy ott vagyok. Legutóbb átvittem neki egy kondér teát, az ügyeletes tanár meg keresett engem hogy hova lettem a lány szobában. :)
No elég lesz ennyi belőlem.

Apropó itt a kerületben is volt lomtalanítás az elmúlt napokban, hát visszataszító ami itt volt. Kitettek ugyan tökjó dolgokat, de előjöttek a csövesek, a rémemberek, és napokig horták elfele a jó cuccokat. Ami meg ma délelőttre az utcákon maradt az a széthányt szemét. Kár hogy nem volt teherautónk, mert egy csomó jó állapotú ágyat, széket, asztalt, akár szekrényt is lehet így szerezni. Na majd ha odág jutok hogy saját házat kell berendezni!!
Minden macskának külön kanapéja lesz =)