táncolj, táncolj, táncolj%!!%!%!%!%!!!!!!!!!

Tündérlány mond hol jársz???

...

Ugorj elém azt akarom!

Emeld reám tekinteted!!

Itt ülök tanulok, VHK-t hallgatok, és most gépelős szünetet tartok. Néha ilyen is kell. Hetek múlnak, rohannak és Dorkával már 4 hónaposak lettünk.

"TE JÓÓÓ ÉÉG!!!!!"

Aminek nagyon lehet örülni. Ám azt hiszem olyan gyorsan telnek a napok, hogy még időm sem volt ennek a ténynek a dédelgetésére. Pedig kellenek ezek a gondolkozások pár magányos órában.

Annyi minden történt velem, hogy azt sem tudom mit írjek fel ide most rögtön. Mostanában pocsék idő van. Szombaton tomboltunk Dorkáéknál egy jót! VHK szólt, és minjdárt jobb lett a kedvünk.

SZombat reggel tőlünk kellet eltekerni az eősben Zsombóra a német tantihoz, odavissza eláztunk. Vissza már egyedül vártam meg náluk. Esett. Mosogattunk, takarítottunk, majd sütöttönk virágos linzert. Jól sikerült. Egész nap csepegett az eső. Rossz kedv uralkodott rajtunk. Fásultság, De egy szám erejéig beugrott a vhk és táncoltunk, ugráltunk, nevettünk, kiabáltunk. Na az jó volt.

Másnap rokonozni voltunk, ami nem volt olyan jó. Pedig a saját rokonaimat látogattuk meg, de az egész látogatásra rányomta béleygét a hideg, a betegség. Bár megnéztük az Arthur és a villangüókat, ami jó volt. MEg az is jó volt, hogy Dorka eljött velünk ilyen messzire. Csakis miatta volt érdemes elmenni. Szerettem volna vele sétálni gyerekkorom utcáin, megmutatni a helyeimet meg ilyenek. Azonban a rossz idő közbeszólt. Másnap dolgozni ment, nekem meg vérvételre kellett volna mennem....

De kihagytam mert elaludtam a dolgot. Helyette pakoltam neki uzsit, ő pedig csinált nekünk rántottareggelit. Viccesen jött ki a helyzet. Telemarketinges állást kapott most. Már pár napja azt csinálja. Együtt alszunk éjjelente, együtt tanulunk nappal. Kivéve ha nem dolgozik. Kedden győzővel simitotuk el a Balaton körüli bringatúra utolsó terveit. Kész az útvonal, majd ha végzek felgépelem. Jelenleg győzőnél van az összes anyag. Tekerés oda, körba, vonattal meg haza. Aztán esetleg ásatás. Most munkát is keresek. Most először az egyetem alatt. Elkezdtem gondolkozni a jövőmről, meg ilyenek. Komolyodom. Saját házat akarok, minél hamarabb.

A múlt héten balázssal futottam össze, orvosnál, meg pénteken az esős szombat előtt dorkával el is tekertünk oda. Agyagot kellett szereznem valahonnan. No hát kerestünk agyagot, másztunk hegyet, mezítláb gyerekeskedtünk kinn a pusztába minda hárman. Vicces volt, egyetlen kellemetlen emlékem az h itt ment tönkre a fényképezőgépem. Nem vigyáztam rá. Ezért most haragszom is magamra. Most múlt egy éves....

 

Azóta hogy utoljára fenn voltam volt egy Bükkaljás kiárndulás drágapézé, voltak tervezgetések, Csanádpalota rokonozás, italozás Zsuzsinál,