vúúú avagy hóban mezítláb szaladgálás

filmek, levelek, bejegyzések, zene. tél. Ragyogóan süt a nap. kimentem fényképezni. papucsban :D

nem vagyok normális. de nagyon élvezem.

már ott tartottam hogy kifekszek egy szál pólóban mikor anyukám berendelt a szobába. :( kisfiús szelídséggel fogadtam szót, és bejöttem. :)

lekaptam a hóembert hátulról. sikerült. elölről nem fértem hozzá.terveim vannak a gépnél. utánenézni a road movie-knak megint. filmek és zenék terén újra. utánanézni a hippis dolgoknak, gondolatoknak. délután könyvtár e.- és tán gy.- vel. azért van mindez, mert utazásról álmodtam. egy mikrobuszban, utaztunk többen. volt ott egy szőkésbarna fiatal, szemüveges lány. a kocsi tele volt fiatalokkal. volt a tetőn egy ablak. kidugtam a fejem. Süvített a szél, lobogott a hajam, fáztam.

süt a nap.