olvasmányos linkgyűjtemény azaz egy szörfölés eredménye

előzetes Oasis- All round the world :)

 

avagy milyen hasznos tud lenni az internet meg a szörfölés. S jól tudom hogy valakit érdekelhetnek ezek az oldalak :)

művészeti portál

Karafiáth Orsova bloggaja

Ez utóbbi kettőt ajánlom egy kedves leánynak. Kata néni szerintem túl sokat ír, volt tanárom szavajárásával rizsázik.

Ma fellapoztam a helyi bulvármédiát és kiakadtam hogy mi lett Erőss Zsolttal, úgy döntött hogy amputálják a szétroncsolódott lábát. :( S tette ezt azért, mert az orvosok szerint sose fog meggyógyulni tökéletesen. Így művégtaggal még fog tudni hegyet mászni!

Kőkemény döntés lehetett ez. Belegondolni is rettenetes...

Legyön még itt egy másik ma divatos író hölgyemény bloggja, ha már Orsit belinkeltem. Az erdélyi grófkisasszony irományai. Aki elég vitatott, de szerintem jól ír. Bár nekem sincs mindig hangulatom hozzá.

Dobok még fel egy reklámot, amit én is úgy kaptam. Olvassátok, és ámuljatok. Egy szakbarbár szociológus lányka bevállalt egy-két súlyos dolgot. Itt. Szerintem nem normális, D. szerint simán akarta ezt a dolgot. Most így beleolvasva, nekem kisé furának tűnik még mindig hogy egy nő ilyeneket bevállal. Szokatlan hogy felvállalja ilyen irányú hajlamait. No de nem ér ennyit az egész...