járnék én is ha járhatnék

Ha Koncz Zsuzsával járhatnék egyszer
az lenne találka az igaz szerelemmel
úgy vagyok ezzel, tudod,
én mindig lehetetlent akarok

 

Bezony, vizsgák utánra több tervem is van az idő elütésére. Szeretnék elmenni Pécsre és a Mecsekbe, majd az ősszel elmaradt Bükköt is jó lenne egy pici csoporttal megejteni. De egyelőre marad a tanulás, és az írás. Híjjával vagyok egy beadandóval, amire már nem is számítottam. No sebaj. a fallóskúti beszámolómat ugyan megírom, sőt ide is felrakom, hátha érdekel valakit a dolog háttere. No ennyit mára, fázik a térdem és a Kristó könyv is vár már rám. Pénteken vizsgusz, és Cuháré táncok a bálaszínházban. A táncosokkal ott találkozunk. Gondolkozom hogy a vasárnapi Cseh Tamás emlékkoncertre elmenjek-e...

Őrült ötletem támadt, mitől most izgalomban égek. Cseh Tamás dalokat tanulni és játszani gitáron, harmónikán. És mindezt előadni Művészetek Völgyében egy ócska deszkaszínpadon. Ez de jó volna!

(Kár hogy idén leköteleztem magam a furulyák mellett).