súrúpápá, súrupápááááá...

Hol volt hol nem volt
Hol volt, hol nem volt
Volt egyszer egy...
Vagy tán sosem volt

Tényleg szinte mindennapra jutott valami. Mondtam már h Láttam végre a Mechanikus Narancsot? váá ilyen jó film -most mutattam. Csak sétálok az utcán és akkor vág a fejembe a gondolat:te jóisten mit fütyülsz??? nem tudtam belőni, töktudatalatt kezdte neki. Na és mi volt? Ének az esőben :D fülbemászó IDE VIDEÓT LINKELJ

De a film végéről lemaradtam....lökött videó.Csúnyapofa

A hétről: pályáztam áthallgatást, nyertem. FÉlórával leadási határidő előtt adtam le...tipikus. És értesítettek h igen mehetek YEAH

ezt meg kell ünnepelni: Moldvai Táncház a Milkába, éés ez nem volt elég: go a JATE BTK est volt, és Superneme koncerto. Ide már csak a végére értem be. Majd vissza a Milkába, és újra Jate. Hajnali 4-ig...Balázs ki volt akadva, de jól érezte magát :D

Ittam kakaós tejet. Na olyat se többet. MEgy tőle a hasam. Direkt olvastam is h mi van benne: 51 % tej, a többi újra kevert tejszármazék vagy valami ilyesmi. Próbáld ki a hatás nem marad el.

Kedden találkozó az áthallgatókkal.

Szerda: Kozsó kocni a Singbe szted elmentem? naná h nem. este filmezés otthon.

Csütörtök: Laposon szalonnaevészet. Kritikus volt mert nem volt aki gyűjtse a fát. A dalok jók lettek végül, bár mivel végig az én kezemben volt a gép, így sajnos az én hangom is belekerült... nem szeretem hallgatni.

Hiányoztak emberek a néprajz szekciójából. Sok volt az idegen. Szar volt a tűz. Ahogy telt az idő úgy kerültem bele a porba. Alólam kikerültek a fák.

Hangulat?? Volt már jobb is. Én erre az estére egy 3-ast adok.

Hazafele, kísérgetés csak azt nem tudom már ki kísért kit. Beszélgetés a Nagyánál, csövesek támadása. Pénzt, cigit, társaságot, életet.

Eszterrel mindig komoly dolgokról diskurálunk. Eszméletlen okos dolgokat tud. Jó az emlékezete, amit pár hónapja mondtam neki még mindig emlékszik rája. Mindezen pozitív dolgoknak megvan ugyanakkor a hátránya is. Valahogy nem tudom úgy szórakoztatni mint bármelyik lányt anno a Tápaiból. DE nagy valószínűséggel bennem lehet a hiba. A hozzáviszonyulásommal. Ha ezt olvasná biztos megcáfolna :D

A téma? egy cseppet be voltam csípve, de tudom h a jelenről, jövőről társalogtunk.Top Secret.

Kellemetlen szituáció: átkelés a hídon: a jobb lábam a kerékpárútra keveredett, a bal mögmihálylott. Horzsolás és fájdalom a térdben még mindig. Azért írom ilyen pontosan.

Juj délután bekevertek a Hermanosok akciókba. A hídon romantikus képeket kellett készíteni. Azt mondják h jók lettek. Majd utánajárunk :)

Mártival több közös képünk született. Ezekre tényleg nagyon kíváncsi vagyok.

Nem is értem hova lett ilyen gyorsan a hét. Csak pár mementót írtem le, és totálkész...

Péntek mászkálás a menetjegy után. Hosszú évek óta először vettem chipset mozizáshoz, ami elmaradt. Majd legközelebb pótlás.

A napra jellemző volt a magas önbizalom. Jó volt királynak lenni :D

Sikerült több mindent terveimnek megfelelően elintéznem. Elégedettség.

Szombat:

Ma reggel 7kor talpon voltam, valutaváltás miatt fájt a fejem h hol a legjobb, nomeg viktorhoz is el kellett ugrani. A modern vályogházat lefénykézpeztem az út mellett.

Pakolás, készülődés. Pogács hmmm. Édösanyámnak mondtam ugyan cisnáljon már pogit. Istenire sikerült.

No igen bementem a városba, de nem azért h téged lásssalak, hanem h váltsak Leut.

Sikerült szert tenni 272 Lei-re. Ami megfelel 18.835-nek. Hitted volna h egy Lei megér 140 ft-ott? Hát én nem!

Vettem kaját és 19-18 ezerért váltottam péénzt. Egy ezrest a ház vitt, de mielőt ez meglett volna, találkoztam a hangmérnök cimborámmal akit a Milkából ismerek. Ez a jó embör meghívott a Sántába egy pofa sörre. Ad hoc!!!!!

Először voltam a Sántában. de jó helynek tűnt: igaz az asztalokra ráfért volna egy letörlés, meg volt egykét kétes alak, de kellemes környezet, -tele van néprajzi cuccokkal a fal-  olcsó a pia. Egy ipse állítólag a VHKban játszott valaha. Egy másik akrobata mutatványokat csinált atomrészegen. Azt le kellett volna képezni. Nézni is rossz volt h emelkedik a lába, (két kézen áll) éés a lába lassan jobbra mozdul. Aztán odaült mellénk egy virágkertész dumcsizni.

De a legjobban mégis azon akadtam  ki h egy fiatal pár lejött sörözni. Egy kellemes kinézetű lány idelenn?? Bizar volt. A srácnak semmi stílusa. Egy nőt ide azért nem hoznék le. Rohanás váltani, és hazamenni. Éreztem magamon h jobb kedvem van. Hiába nem ettem pár órája. Kárászon fiatal négercsóka árulja a pizzaszeleteket. Micsoda reklámfogás.

Körülötte fajtársai. Az utcán ráérő emberek akik az esti bulira várhatnak. Turisták.

Hazafele a buszon csitricsajok.Pisilnem kell. Ma bebaszunk mint állat. Együtt megyünk mindenhova. Hol vagyunk? én még nem jártam erre!! Én sem. Én sem. Nagyon kell pisilni. Hozhattunk volna pelenkát.

 

 u.i.  CÍM magyarázatára. máma 11-kor indulok hazulról Romániába. Erről is pár szót, meg nem fojt el az álom. 2500 éés 8800 a busz. A buszt a Neckermanos csaj elnézte. Egy ezressel olcsóbbnak kellett volna lenine. Én is későn vettem észre. Korábban érek haza...

Egy mondatot megérdemel az is h megjegyezzem az utazási irodákba, eddig kettőt látogattam meg, nagyon csinos fiatal hölgyek voltak.

Szóval ma izgulás és sóvárgás. Vegyes érzelmekkel indulok el itthonról ami azt illeti. Egyik felem húz el, a másik meg maradna. Az örök kételkedő.Arányban 80-20az első javára :D

de mégis...

Azt tervezem h naponként írok ide elvégre egyszer van ilyen az életben. Majd meglátjuk. Eszternek beígértem egy originál kolozsvári lány fényképet xD

Ezt is ide h el ne felejtsem. De ha belegondolok ez egy jó csajozószöveg...

Ha túlélem az utazást akkor holnap vagy holnapután írok. Ha nem imádkozatok a lelki üdvötökért -gonoszvigyor-

ááá épp eddie vedder szól :Far Behind