paint it black

Paint it black

Uncsihugomék itt jártak és elkezdett kérdezősködni: van már barátnőtök?? Mondtam neki hogy nincs. Nem értette a dolgot. Ma divat a tizenévesek körében becsajozni, általános dolog hogy mindenkinek van barátja, barátnője. Így is lenne rendjén mondhatnánk.

Én elég régi vágású vagyok. Szinte mindenben. Erre volt időm rájönni.

Nem akarok bombázót magamnak. Minek? Szépet találok a szerény lányok közt is.

Ez az egész Az eladólány című film kapcsán jutott eszembe. Főszeplő Claire Danes (hú nagyon bírom az arcát). Egy régi vágású csajt alakít, akit elég bénán állítanak be. Ezzel is sematizálják az embereket ez mástészta. Szóval ő egy kb 60-as évekbeli cuccokat hord, szemben a korabeli modern nőkkel. Egyébként nagyon jól állnak neki ezek az ósdi ruhák. Ha lehet azt mondani vannak olyan arcok akikre a régi ruhák rájuk vannak szabva. Valamelyik oldalon olvastam egyszer h a Kvimbis KissTibit a csajok egy része azért imádja mert olyan régi vágású. Ebben lehet valami, no ugyanezen elmélet szerint Kleer is ilyen régi vágású nő lenne. A filmet nem tudtam végiginézni. Odáig követtem a cselekményt h összejön egy irtóbéna sráccal muszályból mer tegyedül van, aztán jött a főisten Steve Martin. És valahol itt kapcsoltam ki a tévét. Amúgy tényleg ideje lenne becsajoznom.

Meg nekem olyan is kellene hogy hülye is legyen, meg okos is, meg főzni-sütni tudjon...NA jó ezt lehet a végtelenségig fokozni, ragozni.

Elkezdtem nézni a naptáramat és mindjárt ittt a vizsgaidőszak. Hajajj Mit csináltam ebben a félévben? letettem valami lényegeset az asztalra? Ezen kell változtatnom nagyon sűrgősen. Ezt sugallta a Terhes Vikinek a blogja is. Kíváncsiságból felléptem olvasgatni. Hogyan csinálják mások kérdéssel. És nagyon is jól ír. Jobban mint én. :D Ott olvastam hogy be kell osztani tudni az időt. Tehát nincs több számítőgépes játék! Tudod mit h tényleg komolyan veszem most rögtön törlöm is a stratégiai játékot a gépről. Várj!

Játék törölve. Okés újabb elhatározás: visszaállás a rendes kerékvágásba és tanulás. Na ezt nem most rögtön fogom kezdeni hanem holnap. Új szenvedélyem van mondtam már? Bloggolás, sajnos klánháborúzás, éés filmszerzés. Következő állomás kilépés a klánháborúból. Egy pillanat. Na ez most nehezebben ment. Az elmúlt napokban rendszeresen felléptem és egész jól is ment. Csak túl sok időt vesz el. No ez sincs többé. Maradnak a könyvek, a tanulás és a nők. Az utóbbiakkal kapcsolatban kritikus vagyok , de nagyon.

Öcsém már megint lelécelt. Nincs itthon. Diszkózik. Rájöhetett a csajozási vágy azt hiszem. Belegondolva a közeli barátaim közül kevésnek van tartós kapcsolata. Tudod az a fajta amit még irigyelnél is. Velem meg az a baj h tartok a nőktől, és ezért nehezen veszem magam arra rá hogy csajozzak. Olvastam erről valami tudományos dolgot, ami szerint aki többször csalódik a nőknél az tudat alatt védi magát ezzel h nem csajozik. Sztem ebben a periódusban vagyok én is.

A különc:

régen mindig olyan akartam lenni mint a többiek. Akár hiszed akár nem én is hallgattam diszkós zenét még az ezredforduló környékén.Sőt még 2003-ban is :D

úgy öltöztem mint ők, "divatosan". Aztán valahogy megtaláltam az énem. Volt bennem egy elkülönülő hajlam is. Ez még mindig megvan. Ettől lehet h van merszem egyedül városokat barangolni, utazni sohase járt vidékeken. Nem akarok már csatlakozni. Ma már felveszem a kalapot is. Csak még nem találtam meg az igazit.