"hála Isten hétvége van"

Eseménytelen vasárnap délbenfelkeléssel, játékkal-latinnal- csavargással gyorsan eltelt az idő. Elugrottam Vektorhoz a filmekért, beültem a trakiba, aztán boronáltunk :D egészen kitanulom a mezőgazdaságot így élőbe :D

Osztán tanyanézőbe leszálltam bazsiéknál, Gézabá elkezdett itatni-etetni, megbeszéltük hogy pénteken menjek el segíteni fát hordani. Egészen diktálta belém a vörösbort, de a végén bevörösödött a fejem és minden hülyeségen elkezdtem örülni.

Meg elkezdett nekem beszélni Rózsa Sándorrul, h van valami tanya Mórahalom környékén, ahol alagút van két tanya között és álítólag a betyárok használták. Hát mondom oda feltétlen el kell jutnunk. Egyszer tavaly elmentünk keresni a Rózsa Sándor fáját. .... :D

Vicces is volt már az is ahogy viktor döngeti a motort, ahogy egy kört ment a herébe hát az is viccesre sikeredett. Azon derültem talán a legjobban h az öreg nekem ajánlgatja a fürdőjegyet, nem a saját fiának. SZomorú dolog azért ha így belegondolunk h ilyen megtörténhetik. Másrészről kiélvezem a népszerűségemet. Induláskor már úgy támogattak befele h igyak még egy kicsit, de aztán nem fogadtam el. Az ajtóban húzódzkodtunk ki hozza kijjebb a másikat. Végül el sikerült indulnom.

Hazafele a rendőr ott ált az erdő szélén, viktor tanácsára hallgatva nem mentem el addig. MEgvártam míg elhúztak, ám viktor még azt is mondta h ilyenkor ott szoktak körözgetni a körforgónál, ami biztos is úgy lehetett, de én lassan elindultam világítás és mellény nélkül nem volt mit tenni. Mázli néni rám kacsintott, nem volt randevú helyette a gumi lyukadt ki :S tolni kellett hazáig az öcsém keróját :D

 

Reggel a Petőfin meghallottam a Gólyát megint... és hát teljesen belezúgtam, könnyelmű gyengebirka vagyok tudom jól. De ez van. Megszokhatjátok h így megy nálam a lelkesedés, angyon szép lassú szám tökély a hang, az akkordok nagyon nagyon szépek halgassátok:

https://www.youtube.com/watch?v=O3wWfFHf674