kiroppanó életöröm 2009 Március 1-2 éjfél

Táncolj disznó, napozz holddal!
Egész éjjel, minden éjjel
Lehetsz velem, a kezed fogom,
Kipörgetlek,kipörgetlek és elengedem.

Mért van az h már megint most jött rá az ugrabugrálhatnék?? szörnyű!!! Komolyan csak azon félelmem tart vissza attól h felpofozzam h az nekem is ugyanúgy fájni fog mint neki. Képzeld el h pár kis lelkesítő dolog felderíti, és már ugrálhatnékja van. Itt a számítógép előtt elkezd táncolni énekelni...

Rájött h nincs egyedül a világban, és hogy más ember is van aki hasonlóan gondolkozik mint ő.  Nevetséges vagy. Mondtam is neki. Erre mit csinált? Kinevetett. És azt mondta: nézz tükörbe. Értetlenül hagytam el a színt, és gondoltam megörökítem ennek a bolondnak az életet folyamát, még elfelejti aztán teszi nekem egyre-másra a szemrehányásokat h mért nem írtad meg te marha?!?! Ezért te vagy a hibás!!

Tudom tuti h ezt mondaná. Ismerem. Gyerekkorunk óta együtt lógunk. Nem is értem miért? Teljesen más személyiségek vagyunk.Én vagyok a lírikus romantikus vonal, míg ő erőszakos anarchista, vakmerő kalandor, idegesítő bolond, forradalmár.

Mégis tetszik benne valami. Talán pont ez: hogy meg mer tenni olyan dolgokat ami nekem soha az életben eszembe jutna. Ha úgy vesszük én teljesen klasszikus vagyok hozzá képest.  S ilyenformán kiegészítjük egymást.

KURVAJÓ A VILÁG!!! HÁHÁHÁ MINDEN MŰKÖDIK!!! TÖKÉLETES!!

Kamaszkora óta nem is tudom már hány csajt fogyasztott el. Minden héten új nőre tett szert. Megtehette. Míg én?? Én hozzá képest sehol sem vagyok.Kritikus vagyok a nőkhöz, és gyáva. Az is baj lehet h tisztelem őket, ami nem jó. Régivágású úriemberként viselkedem...