hasi-pasi

Bejegyzés alcíme...

Újabb este, újabb passzív időtöltés, betolok egy filmet a lejátszóba. S ezaz a pont, amikor elrontom az életemet. Megint. A gyomrom? vagy a kezem?  Összejátszotok ellenem! Valahogy titkos szövetséget kötöttek, amikor szabályosan rákényszerítettek arra, hogy előkeressem a nasit. Sokadik este történik ez itt meg velem, eddig nem voltam ilyen, ezért a nagy feltűnés! Woher kommst du? Nem értem. Rászoktam, innen nehezen van megállás, ha megy a film, akkor követelőznek! Kérünk valamit!!!

Úgy gondolom, hogy az emberben veleszületett tehetsége ez a rossz szokás, a babáknak ott a piskóta a kenyérhéj, valamit mindig kell hamizni!?! Tehát nem én vagyok a hibás. Mentem magam. Ez az első érvem. Előkapom a cilinderből a mindig sáros multi-nyuszit. Ők a gonoszok! Ők tették ezt velem, miért tartanak mogyorót, sajtos tallért, mogyorós csokit, pattogatott kukoricát, chipseket??? Annyi már a választék, hogy minden este mást szeretnék ropogtatni! Bűnös vagyok én is belátom. Képes vagyok a cukros kakaót is kanállal elszopogatni csak hogy kitöltsem a másfélórát! Végem. De mit lehet tenni? Alapesetben elfogy a pénzünk, és befellegzett a dőzsölés élményének. Tegyük fel, hogy mégsem?? Ha olyan helyre kerülsz, ahol mindig van mit ropogtatni? Akkor elő kell kapni a jó öreg önmegtartóztatást.  Kezdjük drasztikusan: filmet ki, ropogtatnivalókat elosztogatni. Elsőnek igen bibliai a megoldás. Második nap, végignézhetsz egy filmet, de mellé csakis Norbi ápdétes cuccokat fogyaszthatsz! Ez legalább nem hízlal, és még az élmény is megvolt. Na? Siker? Ráeszméltél a bűnözés misztériumára? Megbántad? Tökmindegy, harmadnapra megint el kell osztogatnod mindent és végig kell üljed a filmet rágcsa nélkül. Negyednapra szerezz be mentaleveleket, vagy bármilyen más egészséges növények levelét. Ilyen a jázminpakóca, bazsalikom, csak a gyöngyvirágot mellőzd kérlek, mert akkor a szörnyek lelépnek a lcd képernyőről...

 

 

 Na sikerült? Mert nekem nem =)