barackpálinka

Hogy elmeséljek egy másik történetet, illetve hogy kiigazítsam a két forintos lenyúlós, minden szünetet levonok gazda típustól létezik egy másik, igazán humánus gazda típus is.

Most éppeg be vagyok egy kicsit csiccsentve, ilyen is kell azt mondom, olyan régi elfeledett dalok-versek jutottak eszembe, hogy ez most jólesett.

Rebbenő szemmel
ülök a fényben,
rózsafa ugrik
át a sövényen,
ugrik a fény is,
gyűlik a felleg,
surran a villám,
s már feleselget
fenn a magasban
dörgedelem
vad dörgedelemmel.

Kékje lehervad
lenn a tavaknak,
s  tükre megárad.
Jöjj be a házba,
vesd le ruhádat,
már esik is kint,
vesd le az inged.
Mossa az eső
össze szívünket.

 

 

 -Mert nem vagyok geci!

Mondta az óriáspocakkal rendelkező P. bácsi, és lehúzta a pálinkát. Ezzel kipengetett nekünk 7 és fél óra szedőpénzt, amiből három és fél órát gyakorlatilag fesztiváloztunk, zenét hallgattunk, lazultunk és nem tettünk semmi hasznosat azon kívül, hogy megtömtük táskáinkat szatyorféléinket meggyel.

Az autóban Tivadar -fuvarozónk-- élesen meg is jegyezte, hogy ő komoly pénzeket fizetett a meggyért én meg ingyér hazaviszem =)

Kiszámoltam, kb 20-30 ezer forint értékű meggyet hozhattam haza az elmúlt két nap alatt. 15-16 és 20 kiló környéki meggy kilója 800-1000 Ft.

A fizetésem háromszorosát vittem haza, jövök jövőre is xD

A szüneteket mindenki végigbeszélte, amíg én szedtem magamnak a meggyet. Meg is jegyezték többen hogy tudok valamit,  jól csinálom, vagy pedig pofátlan vagyok.

Amit én eddig az életből láttam azaz, hogy próbálkozni kell és hajtani a malmodra a vizet, mert mindenki ezt csinálja, akinek van egy kis sütnivalója. Beszélgetésből nem lesz se meggybor, se meggyes pite.

Szó mi szó irtó jó fej volt az öregúr, annak ellenére hogy tisztára úgy néz ki, mintha a Taxidermiából lépett volna ki. Többen találgattuk vajon a pisilés az hogy mehet neki. Aztán Borat megsúgta, hogy már a házasélete se az igazi az öregnek, mert van a meggyes szélén egy üres tanya, oda hordja a lányokat, hogy ebből mi igaz, s mi nem én nem akarom tudni, de tény, irtó gusztustalan külsőre a tata.

Jófejség netovábbja, hogy kifizette a többórás szüneteket, és még pálinkáztunk is, amitől elég hangos és éneklős hangulatom támadt.

Összességében megéri ilyen szedett-vedett társasággal dolgozni a világvégén.

 

egy meggymag és még egy meggymag az hány meggymag? az kettő megmagy.