lacigomba

 Napi menü: rántott laska (énénénén) borsófőzelékkel =)

Utóbbit öcsém, elsőbbit én követtem el. Rettentő finom lett! Második napja rántom a gombát, és egyre jobban megy. Rájöttem a nyitjára, ropogósra kell sütni, mint a halat. És ízre? Hmmm Olyan, mintha tényleg halat ennék. Szálka nélkül. Kicsit rágós, de annál tovább tart az ízlelgetés =)

Rettentő mód meg vagyok vele elégedve. Sokkal jobb, mint a húsféle, vagy bármi más, mert nem fekszi meg a gyomrot, egészséges, és még finom is. Azt hiszem nagyon szeretem a gombát =)

Ahogy a pincét elnézem, ők is szeretnek engem. Ám, tartok tőle, pár nap, és ráunok a folytonos gombaevészetre-főzicskézésre. Akkor elajándékozom a gombákat. Győzőnek úgyis megígértem, hogy földvárra viszek rántott gombát enni. 

Holnap csiperkés gombalevessel fogok megpróbálkozni. Olyat még nem csináltam, úgyhogy nagy vállalkozás lesz!!