alternatív jóreggelt

Nem tudom mi van velem...

 

Nem tudom mi van velem, velem-velem,velem velem, velem-velem.

Csak azt tudom, hogy kéne egy kérelem, egy kérelem! De hirtelen!

Aztán azt mondja, hogy nincs neki, hogy nincs neki, hogy nincs neki!

Erre én elmegyek, én elmegyek, ráförmedek!

Mi az hogy neked nincsen kérelem, tudom hogy van neked! Tudom hogy van nekeeed!

Hajamat levágatom, ajtót bezáratom, magam lejáratom.

Ráráráráráráráráárrrráááááráááááráááááááááááá

Telnek múlnak az éjjelek, nekem nincs kényelem, nekem nincs kérelem!

Maradok a gátsoron, hideg ételen, meleg kéjeken. 

TRAM-TRAM-tRAM           TRAM-TRAM-tRAM          TRAM-TRAM-tRAM

Engem a nőm is elhagyott, vacogva fog-

Vacogva-fo-O-gom a kis csomagom, a nagy házikóm, a nagy udvarom.

 

Nem tudom, mi van velem, vacogva fogom a kis csomagom, a nagy házikóm, a nagy udvarom.

Mondd meg nekem te mit csinálsz? Hogy jól csináld, Hogy JÓL CSINÁÁÁÁÁÁÁÁÁLD?

Mert nekem ez olyan nehéz, van kiló sütemény, kicsi szívemen,

 

Erre GYERE Te RETTENET! Szedjél szét engemet! Tépjél szét engemet!

 

 

Nem tudom mi van velem, velem-velem,velem velem, velem-velem.

Csak azt tudom, hogy kéne egy szerelem, egy szerelem! De hirtelen!

Aztán azt mondja, hogy nincs neki, hogy nincs neki, hogy nincs neki!

Erre én elmegyek, én elmegyek, én elmegyek!