mozgalmas szereda

Ez évben ma először kerekeztem be. A lábam hajlik, a kerékpárom sokkal rosszabbul van, mint én. El kell vinni szerelőhöz. Szép napsütötte nap volt, nyikorog a nyikorog, de hasítottam. Egy óra alatt beértem szép kénylemesen Szegedre. Találkozóm volt fél 12-kor Kökénnyel. Véletlenül Farkas Andrissal találkoztam össze, akivel végül az egész napot eltöltöttem. A Tikben mogyorós Sport szeletet osztogattak, abból zabáltam be. Kökény, majd GYőző, Tik melletti frizbizések, újra. Elszaladtam D.hoz egy órára, pont a suliból lépett ki, meglepett arcot sikerült szereznem, mert kerékpárral voltam, és kalapban. GYőző nekem adta a régi jó kalapját :)

Egy óra a kedvessel, majd vissza és újra haverok, buli, szamba helyett szote. Elmentünk kajálni a szote menzára.

Nagy bölcsész beszélgetések, ott, majd Tisza part szó szerinti partja, kiültünk sörözni egy fára a folyó felett. Jó volt a hangulat. Az eső elzavarta a fiatalos embereket a könyvtárba. De azt hiszem vidáman tettük meg még az esős lépéseket is. Mentünk, beszélgettünk, nevetgéltünk. Mindhármunknak hiányoztak ezek az összejárások.

Délután Eszterrel beszélgettem, rég találkoztam vele, és rengeteg mindent beszéltünk, sétáltunk sokat. Estére a bringát betettem GYőzőhöz, másnap ugyanis Critical Mass!!!

Föld napjára négy órakkor faölelgetős flashmobot találtunk ki. Tartok tőle hogy kevesen leszünk, mivel előtte való nap jutott eszembe ez az egész...

7kor meg Critical Mass.

Pénteken szerintem elviszem a bringát szerelőhöz, D. segítek hazacuccolni, majd terveim közt szerepel hogy meglepem valamivel a konyhában.

A hétvégét a tanulás, a Zhkra való készülőséd fogja kitölteni.