egy délután...

Jobbról beelőz egy álom,

nincs már semmi az eszemben.

távolabbi kilátásainkban

elúsznak a fellegekben.

Elúsznak a fellegekben :) x2

PUF-Gólya

A ma délutánt D.-vel töltöttem. Régóta várt találkozás volt megint :) Tűkön ültem már minden reggel h mikor lesz már szerda. Szerda lett. Korán (8-kor :) kikeltem, rohantem tusolni, borotválkozni, lázas készülődés. A kilencessel nem mentem be. Lefeküdtem egy félórára. A következő tömegjárattal kellett, hogy bemenjek. Beértem. BTK-n Farkast búcsúztattam el Szegedről. Vasárnap már Törökország felé veszi az irányt Ankarába. Vele lógtam egy félórát, órát, majd elsiettem a Mátyás tér irányába. Hamarább értem oda egy félórával mint gondoltam, így tettem egy rövid sétát a templom körül, majd vissza. Vártam egy piros sapkás jányra. Aki pontban egykor ki is jött. Kis viccesen megindult a másik irányba, én meg elbújtam egy kislány mögé. De nem jött össze. Észrevett. Séta a városba őtet hallgatva, beszélve erre, meg arra.

Kikeveredés a Tisza partra, csak egy narancsra. Előtte szakbarbár alma, és Tisza meg Farkas. Aztán meg farkaskutya figyelt a töltésen, a hideg szélben. Bepárásodik a szemüveg, Péééntek. Aztán egy rövid kósza után ismét Szivárvány, és búcsúölelés.

Holnap Tiziano kiállítás, napután találkozás újra!! :D Délutánt filmnézés nálam, Eszterrel, és D.-vel, majd koncertre menés a Jatéba. A kettő között meg nemtom, esetleg Milka, és Mezőségi táncház. Azt hiszem vihetem a váltópólómat, ha lemerészkedek a táncházba :D