egy péntek

Ma (Péntek) itt járt tatám. Lementem beszélgetni vele, és az jutott eszembe, hogy szörnyen részletesen képes előadni dolgokat. Volt honnan örökölni ezt az adottságomat. Úgyhogy ez nem az én hibám, hanem valahonnan régről egy szerencsétlen házasság révén lettem ilyen:D

Már egész jól van, volt neki egy balesete, éjjel hazafele a járdán egy siető kerékpáros elgázolta. Tatám hanyatt esett, a vádliján végiggurult a bringás. Legutóbb pedig a buszon történt vele az újabb esete: hirtelen fékezett a palota busz a kanyarban- későn vette észre a leágazást a nagylaki útról. A körülményekhez hozzátartozik hogy köd volt. De akkor is, egy rutinos sofőrnek zet már sejtenie kellene hogy mi hol és mikor jön, épp ezért lelassít vagy valami. Hát nem. Tatám ugyen megkapaszkodott a korlátban, de a lapockáját még mindig érzi. Egy néni pedig elvágódott a busz folyossóján. De nem lett senkinek se komoly baja. De ez csak afféle mellékkörülmény az én naplómban, a lényeg szerda délután történt.

Már régóta akartam ezt a bejegyzést megírni, de csak kapkodtam ide-oda, mert annyi mindennel találkoztam szörfözés közepett, hogy csak néztem nagyokat. Peti ajánlott nekem egy jó könyvet,

amit már kinéztem magamnak a Lexandriában, de még nem kölcsönöztem ki. Utánanéztem a szerzőnek Jack Kerouacnak hívják és az Úton c könyvéről van most szó. Amire mostanában nagyon kíváncsi vagyok, mert a stoppolásról, a szabadságról, a kalandról, egy teljesen más életfelfogásról szól ez a könyv. Nekem ennyit elég tudnom egy könyvhöz ahhoz, hogy felkutassam. Ezt egyébként a beatnemzedék Bibliájának is tekintik, A linkelt könyvismertetőben sok csúnyaságot is beleírtak, hát

ki tudja?? látja, azért van ez, mert ki lát az emberekbe?

Mindenesetre a kedvemet nem vették el az olvasástól, sőőőőt!!! Direkt ki fogom venni és írok belőle egy bejegyzésfélét is esetleg. Ma este koncertre vagyunk hivatalosak Honeybeast játszik. Jó lesz, már várom. Most is ez megy: előrehallgatok bele, hogy még nagyobb kedvet csináljak magamnak. Ez ilyen régi szokás. Koncertek előtt mindig ez van. hol 30y, hol kaukázus, hol Harcsa Veronika. Jól bevált hangulatgerjesztés.