Napraforgó

i m singin in the rain

A mai nap megintcsak fergetegesen telt el. A délelőtt a várakozásé volt és az előkészülődésé. Elkezdtem Enyát leszedni, de már nem tudtam befejezni. Kiirtam a filmeket, hogy legyen mit nézni-valami igényeset, meg tisztába tettem magam és a gondolataimat. Rózsa és tüskéi :) Kiterveltem hogy merre, hogyan, és úgy is lett. A délután első órái az aggódás izgalmait hozták meg. De végül is minden az elgondolásaim szerint alapult, csak hoppá! A fényképezőgépemet elfelejtettem elvinni. :( Pedig régi jó szokásom, hogy lefotózom a számomra kedves dolgokat, tájakat, lényeket. De úgy tűnik máshová tettem az eszem. Tényleg mostanában elhanyagolom a fotózást, pennig máma mennyi szép képet láttam!!! Aranylósat, havasat, mosolygósat, tükröződésest, árnyékolósat. Jégpáncélos csúszós sétát tettünk meg a madárlesig, meg vissza. Elvileg hosszú órák teltek el, de gyakorlatilag pár perc volt az egész délutánom. Ez ijjesztő. :)

A napfény íze

Találkozónk volt Vörösbegy kisasszonnyal és Mr. Réti Héja úrral. De nemigen értek rá velünk foglalkozni, így sajnos köszöntés nélkül, angolosan távoztak. A kisasszony csipogott nekünk valami olyasmit, hogy bájos ez a hölgy itt az oldalamon, majd eltávozott. :D:D Visszafelé jóságos Napisten simogatta meg igen hűvös arcunkat. Jóleső meleget adott végre! Majd ismét ropogott a hó a lábunk alatt, de a fülembe még mindig folytonos dallam csivitelt. A sétálás is jól megy egy Kedvessel, jobban mintha egyedül tenném, vagy mással járnék. Különleges.

Gondolkoztam mit is adhatnék neked?

Apropó kaptam Tőle egy keze által festett napraforgót, ami mostanság a szobámat díszíti. El van döntve: bekereteztetem. Egyedül csak azt sajnálom hogy nem olyan nagy, mert olyan szépre sikerült hogy elnézegetném nagyobb kivitelben is ;) Nálam/nálunk a kéz által készített dolgoknak/tárgyaknak igen nagy értéke van. Ezt el is feledtem neki megmondani, de úgy is fogja tudni. Remélem.

Elhűltem hogy én ilyen értékeket kapok valakitől. Sose kaptam még ilyen ajándékot, pedig ez, ez igen szívet melengető gesztus. Sokszor adunk egymásnak valami apróságot. Szinte ösztönösen működik az egész. Adok-kapok. Sok mindennek ez az alapja, nomeg egyben teszt is. Kapok-e viszonzást, értékben-szükségeset egyaránt? Apró figyelmesség egy másik embertől. Ami nekem sokat jelent. Az első ilyen ajándékozós ember GY. volt, aki zavarba is hozott ezzel a gesztusával. Azelőtt igen gyengén műveltem ezt a tényt. Ekkor csodálkoztam fel rá igazán, és ravasz dolog ez. Mert ha én kapok valakitől valamit, akkor ugye örömet szerez vele nekem. Másodszor azt éri el, hogy én is adjak neki valamit. Ami áttevődik azzá, hogy én is örömet lellek abban hogy adok, rájövök hogy ez milyen jó dolog, adok másoknak is. Így igen, zavarba lehet hozni az elanyagiasodott világot. Legjobb fegyver. Adj, hogy mások is adjanak.

Napraforgó

Úgy érzem Napraforgóm bearanyozza az életemet. Egyszerűen mindent másképp- jobban látok, mint eleddig. A hó színesebb, a Nap sárgább, a madarak beszédesebbek. Sokszor eszembe jutnak különböző arcai, pillantásai, arcjátéka, jellegzetes szavai, mondatai. A legkülönösebb helyzetekben. Elgondolkozom beszédén, érdeklődésén, róla. A fénynek úgy örülök, mint eleddig soha. Az sötétség is új értelmezést nyer társaságában. Az élet megszépült, és telistele vagyok életerővel, energiával, kalanddal, tenni akarással, vággyal. Mindezt egy virágnak köszönhetem. Elfeledett gondolatokat hoz eszembe, dalokat, érzéseket. Kész csoda. Attól félek csak, hogy ezt sok mindent nem fogom tudni viszonozni.

Kisherceg

Talán megfelelő érték lehet az, ha foglalkozok- törődök, ápolom a virágomat. Tisztára mint a kisherceg. Napról, napra, hétről hétre közelebb kerülve hozzája. Ki is akartam ezt a gyakorlatban is próbálni egy hete. Elmaradt. Az lett volna a lényeg, hogy egy fatörzs két végin ülve, mindig tevőnk egymáshoz egy lépésnyit. Amennyit gondolunk. EZ egy jó módszer arra is, hogy a másik fél távolságtartását kiderítsük. Mert ha már nem mer közelébb jönni, akkor bizony mi magunk es max. egy lépést megyünk csak közelebb, mert le fog esni a tantusz. És elméletileg ezt minden egyes találkozáskor lehetne folytatni. A másik ilyen szelidítéses módszer a farkas-szemezés. Amíg tartod a nézést, addig egyenlő felek vagytok. De ha elkapod vesztettél. Addig-addig néznek szembe a felek, amíg egyszercsak egymásba nem zúgnak.

 

tüdűtüdűtüdű Jééééjj!!

Ma este kisöcsémmel úgy elugrándozgattunk mint anno régen. A tipikus rockizós tánc egész jól ment ezzel a behajlíthattlan lábbal. A csípőmet is tudtam rázni jobbra balra. Majd jobbram, MAjd balra!! :) Valami rock and roll szólt, ja igen a Roll over Beethoven.

Gyerekkori kedvencem, valahol itt kezdődött el a rockandroll lázam, talán a vissza a jövőből c filmből jön...

Headbang, ugrálás, léggitározás, éneklés halandzsásan, ugrándozás...                         Pedig már éppen felnőtté akartam válni, azt mondták hogy komolytalan vagyok, gyerekes vagyok, és hülye. Hát most már azt mondom igazuk van :D Jó nagy egy hülye vagyok. :D:D És egyáltalán nem bánom ha így neveznek, mert én legalább élvezem az élet minden örömét. Napraforgó ez a legjobb szó rája. Egyszerre Alfa és Omega :P

 

 

 

Szélhámos testvérek

Ezek után egy feliratos filmet néztünk az olvasni tanuló kisöcsémmel. Ez úgy nézett ki, hogy elfelejtettem hogy nem tudja ugye elolvasni a feliratokat, így tettem be a filmet. Aztán rájöttem h nem fogja tudni, így felolvastam neki. Egy idő után se köpni, se nyelni nem tudtam, mert úgy összeállt minden a számban, mintha ragasztót etttem volna. Vicces volt. Ő persze élvezte, hogy én vagyok a narrátor. Azt vettem észre, hogy nem is a filmet nézi hanem engem aki neki olvas :D Magyarázni meg olvasni muszáj volt, mert nem hagyhattam hogy úgy nézze végig hogy nem ért belőle egy mukkot sem. Hát így néztük mi a film első 15 percét. :)

Egyébként egy nagyon bájos film. Szélhámos testvérek a címe, és a Grandban játsszák. Récsöl Veisz, meg Bródy Adrián a főszereplők, és a gyermekkorukról szól a film eleje. Hmm tökérdekes, a tegnapi film is a gyermekkor varázslatát mutatta be, és ez is ezzel kezdődött. Mindenesetre nagyon vicces egy film, meg állítóleg drámai is, de mivel még nem néztem végig, erről nem beszélek. De legközelebb ezt a filmet is meg szeretném nézni valakivel :D!!!!!!!!!!

 

Hopp ide a végére egy dal kívánkozik.

"Az éélet az mindig szééép!!!! Az éélet az mindig széééép."

Charlie avagy minden kutya a mennybe jut!!!!