telente vasárnap ráadás

Vasárnap, újév harmadik napján leesett a hó. Gyönyörű végtelen fehér volt a táj. D-val elmentünk szánkózni. Reggel jött hirtelen ötlet volt, délután meg es valósult. Az elején hócsatáztunk egy keveset, majd szánkára ültünk és nem tudom, talán a második csúszásnál lehetett, amikor elakadt a szán, D. előreesett, én pedig arra emlékszem hogy lábbal repülök a háta felé. Repülés közben hirtelen felrántottam a jobb lábamat, átugortam, de kegyetlenül ráestem a jobb lábamra, a térdembe fájdalom hasított és eldőltem valahogy baloldalra bele a hóba. Szokás szerint gyorsan felpattantam de a jobb lábam nem bírta már el a súlyomat.

Ültem egy keveset, aztán séta, és szánkózás és séta. Pár órát elvoltam ezzel a rossz lábammal, valahogy nem fájt annyira. Na de! mikor a szegedi uccán hazafele mentem egyedül, na akkor az a negyedórás séta egész órásnak tűnt. Mivel nem tudtam mozgatni rendesen a lábamat alig haladtam. Egy óra gépezés, mire feljött édesanyám megnézze mi történt a lábammal. Akkor egy órát pihent, alig bírtam megmoccintani. Azóta behajlítva van a jobb lábam. Egy órás beutazás a jégpáncélos utakon a sürgősségire. Anyukám azzal nyugtatott meg hogy lehet hogy ínszalag szakadásom van. Hát sikerült felhúzni jó rendesen...Aztán végül megnyugtatott az orvos hogy az nincs, de megrándult az izom, és valószínűleg a térd alatti két porcomnak annyi. Azóta ágyban fekszem, az első éjjel rémes volt. Lázam volt és sehogyse tudtam elaludni az égő térdemmel. Ha így feküdtem fájt. Ha úgy feküdtem úgy is fájt. Aztán hajnalban sikerült feltalálni a tökéletes kivitelezést. Egyébként rémes hogy kell ugrálnom a bal lábbammal a házban. Öcsémék elneveztek nyuszinak. :)

A lépcsőket utálom a legjobban, meg ha mozdulni kell valahova. Ágyban alszok, tanulok, olvasok egész nap. Rémes. Az ebédnél arra lettem figyelmes hogy lilul a kislábujjam. Gyors felpócolás. ÚGyhogy erősen aggódom a táncos pályafutásom iránt, meg hogy egyáltalán helyrejön-e tökéletesen futásra, kerékpározásra, sétálásra a lábam. Komolyan aggódom. Úgyhogy most meg is nézem mi a teendő ha gallyra mentek a porcaim.

Azóta minden reggel bal lábal kelek :)