telente vasárnap

Micsoda útjaim voltak nekem..
szólt Désiré, most, hogy emlékezem...

Most mondja a rádió, hogy vehető különleges pálinka! És nem én találtam ki: ajándékozzon különleges pálinkát ismerősének. Ilyen reklámok léteznek újabban. :O

Tegnap valóban volt egy utam, elmentem a bokáig érő hóba sétálni. Jólesett. Egyedül voltam, beöltözve mint egy mislen-baba, alig tudtam mozogni, a fejemet konkrétan nem tudtam elfordítani egyik irányba sem.

Kitaláltam hogy havasi Bükk túrát kellene csinálni, egy kétnaposat amíg ilyen jó kis hó van. Mekkora jó is lenne.

 

Hétfő este meglepődtem, mert Andi kapott Ágitól egy fényképet amin az én lábnyiki képem is rajta van. Történetesen a hátamon szereplő kmdsz logó. Kimentünk egy palack szatymazi vörösborral a gátra csúszkálni, de nem volt az igazi. Az emberek kérették magukat, de én jól éreztem magam. Máma megint mehetek, mert a lányok kedvire tenni köll, így viszek bé egy szánkót is. Hogy ezt hova parkolom le a BTKán? magam sem tudom.