napló az alföldi havasból

Egy kedves kislány jútyúkon volt olyan rendes, hogy feltöltötte nekem ezt a számot. Most már nem kell mindig a számítógép előtt hallgatnom. Persze mindezt le kellett levelezni véle.

Csönded vagyok

Ma bevágtam az Árpád-házi királyokat, egész könnyen ment. Alázat és szenvedély kell ehhez. Igenis le kell ülni és ha törik, ha szakad be kell seggelni ahogy régen mondták. Csináltam is cetliket is, próbaképpen levizsgáztam és 97 százalékban megmondtam név szerint ki mikor uralkodott, úgyhogy most már mehetek az eseménytörire.

Holnap bálaszínház, és vizsga. A kettő között A.-t el kellene vinni szánkázni, amíg hó van. Mostanában keveset foglalkoztam vele, igazán megéremelne egy kis törődést. Meg jó lenne nagyot sétálni egy hóesésben. Hogy arcomra hullva elolvadjanak a hópelyhek. Meg fényképezni a havat ami van. Ezt is jó lenne még csinálni. Emléknek jó lesz. Hogy elmondhassuk fehér karácsonyunk volt.

Gy.-nek úgy gondoltam veszek egy rázós elemlámpát, olyat, amilyen eltört Regécen. Meg anyukájának megszerzem a Nyomorultakat. Én is kíváncsi vagyok rá, régen láttam, meg a könyv is tetszett emlékszem. Nem bírtam letenni. Jean Valjaen és Coset...

Az elmúlt napokban találkoztam rég nem látott -túlközeli- ismerősömmel X.-el. A trolin néztünk először elámulva egymásra, de nem léptünk egy lépést sem a másik irányába. Ő ott, én emitt szálltam le. Igazából már nem haragszom iránta. Mikor leszálltunk mellém repült, és csicsergett mint egy kismadár. Semmi rossz érzésem nem volt, bár azt hiszem mindezt azért tette, mert rettentő zavarban lehetett. És ilyenkor csak beszél, és beszél, és beszél. Egy pillanatra késsőbb felötlött bennem, hogy elkellene hívni beszélgetni, mert kíváncsi lettem. De nem tudom mit kezdjek ezzel a helyzettel.

December 18-én E-vel és K-val elmentünk csúszkálni az árvízi emlékmű melletti töltésre. Miután táncoltunk egyet-kettőt a Bálaszínházban. Hát mivel a csúszóalkalmatossággaink tönkrementek, holnapra újabb csúszkálás lett betervezve.

December 19 Szombat

Legújabb olvasnivaló téma a megismerés. Miért létfontosságú? miért jó? meg hasonló kérdések feszengnek bennem.