kaval

Budapesten megvettem életem első kavalját. Elképezstő hogy miféle hangokat ad ki, de most hogy jútyúkon megnéztem hogy mik vannak, hááát én marhaára nem tudok ilyet. Az enyém ha megfújom egyből produkál nekem 3-4 hangot anélkül hogy felemelném az ujjam. :O de már feltaláltam magam, de az első napokban ez komoly gondot okozott. Ma már egy-két dalnak az elejét ki tudom fújni, de vannak komoly kétségeim afelől hogy jó e a hangszer?? meg vagyok e elég rátermett, nem is inkább kitartó -ez a jó szó- hogy kellő alázattal megtanuljak dalokat játszani hangról hangra. Nem könnyű, csak ma többször letettem, és újra el a hangszert. És ez még eltart egy jó darabig, amíg ki nem ismerem a lefogások hangjait. Este jöttem rá hogyha rezgetem a kifújt levegőt brutális lesz a kiáramló rezgő hang is. Hát vannak ilyen hülye érzései az embernek ha új hangszert vesz. Ettől izgalmas az egész. Küzdelem magammal, és a hangszerrel. Folytatom hát tovább...