forralt borozós est

No hát általam megszervezett, és Anna kisasszony albijában megrendezett első beltéri összejövetelen vettünk részt emúlt Csütörtök estén. Nagyjából mindenki jól érezte magát, egy óra-fél kettő tájékában mijkor elindultam alig lehetett a társaságot szétrobbantani. Így borival együtt indultunk el. Volt zsíros deszka, möggyes bor, forralt bor, hajma, paradicsom, mi szöm szájnak ingere. Játszottunk activitit, és vizipipáztunk. Szerintem egész jól sikerült egy este lett a dologból. Egyedül az bánt, hogy győzőhöz votlam beígérve éjszakára, és jócskán megkésve értem be hozzá, mikor tudtam hogy reggel korán 6kor-hétkor megy haza vonattal. Hát jó nagy barom vagoyk ez megvilágosodott bennem már akkor este. Meg a másik!! édesanyámnak is elfeledtem a nagy szervezkedésben szólni hogy nem otthon alszom. Egyébként tényleg felhőtlen jókedv és miegyebek. Andris társsága hiányzott a csapatból, de vannak negatív dolgok is. Túl nagy a létszám, és egy téli akcióhoz ez egy tuti hátrány is egyben. Egyébiránt vannak tervek a jövőre vonatkozóan.