hétköznapok moraja

Csütörtökön bementem Szegedre, hogy megigyak egy pofa jóféle ingyensört a TTIK HÖK támogatásával, a lángosig idén nem jutottam el. Hosszú volt sor. Úgy bekóláztam te,, hajj. Ingyen osztogatták a zérónak csúfolt szörnyedvényt, semmi energia, semmi cukor, semmi élénkítőszer. Már a kóla se a régi. Igyák ezt a vackot a fogyisok, én ilyet többet nem iszok az hétszentség.

Újabban szörfölök a neten csángók után olvasgatva. Jó lesz nekem képben lenni mindenféle híradással ami velük kapcsolatos, mert sosem lehet tunni hogy kivel fogok én még találkozni.

Jövő héten Gergő-liget, szombaton stopposszombat a Mátrába. Azt nem tudom miből fogom fizetni az éjszakát :) de ettől kaland az egész. Tartok a stoppolástól, semmi kedvem egyedül menni. Jobb lenne ketten, akkor nem fáradnék ki társalgásban annyira.

Mindeközben Cseh Tamás dalok szólnak, és úgy érzem valahol tönkreteszem magam ezzel az éjszakázással, későn való étkezéssel. Nem jól van ez így. Milyen ironikus lenne, ha emiatt purcannék ki, te pedig ezt akkor olvasnád miután eltettek láb alól. Ironikus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Találkozóm van holnap,. azaz ma Bélabával. már régóta tervezem hogy bemegyek hozzá, de csak ma tegnap volt annyi jelenlétem hogy fel is hívjam. Jó lesz vele beszélgetni már alig várom. Most így a legjobb az életem. Szervezkedek, jól érzem magam, igaz hogy egy fityingem sincs, de semmi gondom-panaszom se. Közeli jövőm szépreményű kilátásokkal tele még ősszel is!! Egy újabb sikeres évet fogok magam mögött hagyni azt hiszem.