A 22-es csapdája

Igaz már elmúlt a születésnapom, de most olvastam az arra jött üziket, és eléggé lehangoló volt, átlépni az egy évvel időssebbek klubjába. Annyi az igaz, hogy mostanában tényleg jól érzem magamat. Panaszra egyéb téren nem lehet okom, minden összejött amit a nyárra terveztem, és hát igen elég büszke is vagyok magamra hogy így összeügyeskedtem ezt az évet is. Ennek azonban lehetnek hátulütői is: túl sok élményt szereztem, ezzel lehet hogy a barátaim ellenszenvében fogok részesülni. Sőt biztos hogy megfogják szólni. Odafele már azon agyaltam hogy mit fogok, miben fogok változni. Már körvonalazódik a dolog: nem szabad visszafognom magam ha mondandóm van. Többet kell hülyítenem a csajokat, lazázni kell tudni. Ami előbb vagy utóbb menni fog, mert a személyiségem erre van kitalálva.

22 éves lettem én

megcsalás e költemény

lehetek ész

de ezzel mire mégy?

legyél csak egy fény

ami mindenre kész!

u.i. Tényleg így is van, minden így történt ahogy ekkor leírtam. A régi baráti szálak halványulnak, az egyetem, az utak új életet hoztak, igazibbat. Kerekedik a világ 2010 Jan.