Szombat

Repülőnap volt Szatymazon. Őkelme nem ment le, se ki. Géepzett, olvasott, este pedig tekert egyet, majd elment meglátogatni Zsolti szalonnasütő banzaiiját. Sztem elég gyér volt. Lehet hogy az zavart leginkáb hogy nem az én baráti társaságom volt, hanem egy más tökidegen. Volt pár lány, pár jó poén, de nem az igazi. Szeretnék én is csinálni egy olyan igazi vendégül látlak hogy jól érezzük magunkat nevezetűt. Lennének zenészek, éneklések, minden ami szem-szájnak ingere, hangulat, játék, nevetés, társaság.

Egy hete volt az Eszter névnap Gyálaréten. Letekertem odáig, egyre rövidebb és jobb utakon jutok le. Most igyekeztem nem elkésni, és sikerült is érkezésük után egy olyan 20-30 perccel leérni. Sajnos mire leértem már voltak kialakult társságok ami nem jó. Viszont olyan de olyan jó chilis babot dobtak össze, hogy csak na. 5.5 adtam volna a vacsorára ha pontoztam volna.