indulj eeel egy úton taram

egész este ez járt a fejemben. Folkerror az előadó és fülbemászó a dallam. Képzeld tudod honnan jöttem? Jate szombeat...nem vagyok normális. Mi az istenért járok ilyen helyekre???ráadásul haragszom magamra. Megtetszett egy csaj, de csak az este végére jötem rá hogy igen váá ez milyen klaszz mire egyik ismim összejött vele. NA erre varjál gombot. Tényleg haragudom magamra. Arra is haragszom h elmentem és nem történt semmi. Azt hiszem ezt az oldalt is elnevezhetném az önsajnálat falának. Bocs de most nem leszek víg és jókedélyű. Ha találkozol velem addigra biztosan jó leszek, de most enyhén magam alatt. Valahol félúton a pokolban. De tényleg. Mindenféle hülyeség járt a fejemben. Nem is merem ide felírni milyen gondolatokat dédelgettem magamban mert biztos pofonvágnál. A dizsi eleje nem volt nagy kunc latin zenék, ilyen modernek, egy keveset bennt voltam, egyszer betuszkoltak h ne álldogáljak egyedül...Eztán kiültem a villanyoszlop alá a földre és bámultam az embereket. Ezt hiszem itt romlott el minden: kiábrándultam mindenből amit akkkor láttam.Durr egy füles. Összekaptam magam mikor éreztem h hideg és és odébbálltam. Kisétáltam a kedvenc helyemre, és itt elverselgettem magamnak. Egy szép kört írtam le a városban mire eljutottam a Gutenberg utcáig, de a lakás üres volt. Hát akkor go vissza. Visszamenve már éreztem hogy hajnal felé jár az idő: benyomták a fenyőmikit meg az ilyeneket. Erre végig fenn voltam a színpadon aztán valamit produkáltam. Az igazat megvallva rájöttem valamire: igazán jól érzem magam a színpadon. De tényleg. Szeretek szerepelni és előtérben lenni. Ez eddig sem volt titok, de most erre rádöbbentem és olyan furcsa érzés tört rám h na ezzel a jövőben lehetne kezdeni valamit..

Unalmas volt: a csajok tüzeltek, a csávók hánytak, mindenki rázta magát: idegennek éreztem magam. Rám jött a tipikus na én ezt nem csinálom hajlam és a többiek sem tudtak velem mit kezdeni. Igazából egy jót szerettem volna valakivel beszélgetni. Semmi rázás, és együttáncolás nélkül. Képtelen vagyok mással táncolni erre is rájöttem.

A színpadról zsolti szedett le mert indultunk. Én még maradtam volna, de ismertem magam annyira h tudjam a többiek nélkül azért mégse ugyanaz ez a hely. Mentem. Végig kelllett nézni ahogy Árpod az új csajával szórakozik. Ha nem lettem volna annyira faszent akkor én szórakozhatnék. Apu fortyogó epéje vagyok :) Nélkülem apu meghalna.

Odafele jól sikerült elindulni: egyikőnknél se teló, se kabát. Jó idő volt, bizakodással néztem az éjszaka elébe. Tényleg pozitívan indultam. Kerestük a többieket, Orange, Jate, Holywood, és újra Jate. Az előbbi helyen futottunk össze Bali két barátnőjével. Szokásos "buzulás" Mr pincérrel, aki sűrűn jár a Kék Osztrigába...Én csak fogtam a poharam, és lestem mire vállalkozik ezaz ember...a lányok röhögtek, VBK, isszonyat vacak volt, enyhe jókedv. AZ volt a baj h túl hamar odaértünk a Jatéba. SÉtáltunk volna egy kört és énekeltünk volna, na akkor elégedett lettem volna az estével mert tényleg kultúrálódtunk de nem ez történt. A jatéban vhogy kifutott alólam a por.

Képzeld Anikó visszaigazolt most néztem emg ezt is: valamivel el kell ütni az időt, és még pörgök a bortól.

Na és aztán Mikor mentünk el, akor Zsolti-Viki maradt a Dugó téren mi hárman továbbsuhantunk -én kis naiv azt hittem h aludni fogok-. Hát nem! Minden volt ebből az egy órából csak alvás nem. Én felmentem az emeletre, ezek meg odalenn cirkuszoltak.

Fáj a lábam: csak mozogtam valamit az este  :D

Azt hiszem nem szaporítom a szót, már el is szállt a mérgem :)

u.i.Fene egy természetem van...már is vidulok csak tudnám h miért???