Föld órája

vvvvvv..... ragad az egerem pfhuj. ezért nem szeressem ezt a Tikket mert túúúúl sokan használják a netemet. :)

Rákóczi szemináriumra gyúrtam egész hétvégén, a szombatot kivéve :D Történt ugyanis hogy Péntek este soká fennmaradtam.

Szombaton későn keltem, majd tatám okos dolgait kellett eltűrnöm ahogy ismételten kioktat a helyes életrendről. hát igen. sokadjára, és nem nő be a fejem lágya.

A szombatot arra szántam hogy belemerüljek a szabadságharc tudományába, ám viktor felhívott és a szép idő kicsalogatott. Így kerültem el nádat hordani Bazsiékhoz. Merthogy ugyebár ki lett találva -már több mint egy ébve- hogy építünk egy kunyhót. azótta az ügy előrehaladása érdekében nem sok történt, csak annyi hogy tavaly levágott úgy 80 kéve nádat. Ami most kapott tartást. azaz két fár aegy vízszintesen, majd erre támaszkodnak kétoldalt nyeregtető-szerűen a kévék.

Hát az ember kezit megviseli a cudar nád. Estére sikerült áthordani az összeset. Ami jó hír ért, azaz h meglett a világító lábperecem, amire azt hittem elhagytam az erdőben. Másik pozitívum h nem csaptak el az autósok hazafele, mert belöktem egy pohár verest és harmonikáztam. Kerékpáron....

Egyébiránt nagyon jó hely lesz ez, jó helyen, nagy csöndben.

Este hazaérek mi fogad? Nagy sötétség. kitalálták hogy részt veszünk a Föld órájában...Én meg fáradtan megyek haza, éhes vagyok, fürödhetnékem van...de feltalálja magát az ember: kerólámpa, és viaszgyertya. Bezony.

Ennek köszönhetően fogtam el egy kullancsot a szobámban. Éget ugyebár a gyertya-aminek maszek aljzatot készítettem cd lemezből- és mikor az emberfia bele-bele bámul a gyertya lángjába megbabonázva, na akkor nézem mi az ördög mászkál a viaszon. Egy apró-picike kullancs. Odapörköltem neki, és átvizsgáltam magamat, nehogy a bajtársai rajtam vegyenek bosszút. De semmi. Sokáig fenn maradtam, már pirkadt mikor lefeküdtem. Vasárnap egész nap olvastam, sőt nem is volt éjszakám, mert akkor is művelődtem a Rákóczi pályafutásán. sok minden eszébe jut ilyenkor az embernek, Helpet játszani csak úgy magától, ugrálni, vagy csak örülni a semminek. Mert ilyen is van.

mostanáig tartott ez a kiművelődés, még reggel korán bejöttem h ne kelljen pont óra előtt beérkezni s tudjak az évszámokra koncentrálni de így is sikertelenül. Elkevertem-felejtettem pár dolgot. És nem lesz olyan a dolgozat amilyennek szerettem volna.