Március vége

Újra itt. Egy kicsit visszafogtam magam ezen a téren is és inkább a könyvek felé fordultam el. Nincs gépezés de még van össze-vissza alvás :s és rendetlenség az életemben. Különös: hullafáradt vagyok 9 körül, és hirtelen felkelek éjfélkor. képzeld sikerült eljutnom bőrgyógyra. Latin óra helyett kénytelen voltam odamenni, elvégre nem könnyű idöpontot kapni. Ám én a tudatlan, nem jelentkeztem be. Benézted öcsi. Szólhatott volna rám a recepciósnéni. ehelyett kibizniszeltem h mehessek még a héten. Így az eset csütörtökre esett. sikerült győzővel bebarangolni a várost, kerós kesztyű után kutatva, majd elugrottunk a Lidibe négercsókért. Igazából gyorsan eltelt ez a délután is, és mi fontosat tettem? Semmi különöset. Opp vételeztem is: a Lexandriában egy Zemplén kalauzt s egy néprajzos térképet sikerült beszerezni. Ez utóbbi most ott virul szobám plafonnyán.

Úgy ki vagyok éhezve egy jó filmre hogy huu. Láttam már sokfélét, de egy olyan igazi értelmes filmet szeretnék, amit ritkán adnak.

 Ma tök kiegyensúlyozott vagyok. És ez jó. Szerdán felhívtam Béla 'bát hogy boldog születésnapot kívánjak neki. kértem tőle egy időpontot is amikor meglátogathatom.

Péntek 11-et beszéltük meg h elmegyek. Jólesett látni, h megvan, jólvan, és igen sokat is beszéltünk mindenféléről ami nagoyn jó volt.

tudod mi a baj? h mikor elgondolom h hmm fel kéne nézni a bloggomra írni ide valami jót és na csak az unalmas hétköznapjaimat akkor valahogy nappal mindig elfelejtem h mit is akartam. Azt hiszem képtelen vagyok hosszantartóan koncentrálni. ráadásul ez a Tik itt mindenről lehet tanulmányt folytani -legalább is nekem- de annyire megoszlik itt a figyelmem h csuda. Azt hiszem ezért kapok itt ki Honfoglalóban is. Mikor otthon a gépemen játszom, akkor sokszor nyerek. Önmegismerés. Az állandóan előkerül.