Alfa születésnapja

Kertész leszek, fát nevelek,
kelő nappal én is kelek,
nem törődök semmi mással,
csak a beojtott virággal. J.A.

Megerőszakolom magam. Már fáradt vagyok. Játszani sincs kedvem.  De azért egy bejegyzést megérdemel ez az este. Omegához mentünk fel ünnepelni úgy fél öt fele, 6 ra elkészültek az utolsó símítások, majd megjött a nap sztárja Alfa.

sokan összegyűltűnk ami jó is volt, de rossz is egyben nem ismertem mindenkit olyan nagyon bensőségesen, és ezért idegenkedik is az ember amit nem ismer. Azt hiszem nem csak én voltam ezzel így, bár lehet tévedek. Sokat nevettünk, de voltak kínos hallgatós részek is amikor mindenki a csend alá szállt. De az estet úgy értékelném egy 10-es skálán egy 8-ast, igen ez illene rá legjobban.

Szóval A társaság kb ugyanaz mint Gyálán. Bár kevesebben voltunk most mint akkor, de ez nem volt baj. Sőt. Meggyőződésem hogy egy jó hangulatú bármihez 6 ember bőven elég.

Ne de h ne kalandozzak, 8ra elkészült a pizza a la Omega. Jó volt nagyon el volt rajta találva minden. Akkor mikor eszter becsöngetett elbűjtunk a belső szobába. Barna jelszóra előjöttünk bár elég nagy öszevisszaság volt az előjövetellel :D nem úgy sikerült ahogy a tervezőmérnök úr kitalálta :D alias supermen :D

sebaj.  kezdetben vala a meglepetés felkiáltás, utána az üdvözlégy puszik sorozata, majd pezsgőzés és borozás. Ezek után jött a pizzázás, ajándékozás, tortázás, újabb borozás, éés ami nagyon faintos dolog volt az a gyimesi fenyővíz, aaz pálinka. Egy feles, se több se kevesebb, megadja a napi energiát. Egyébként totálbrutálerős. ha nem ettem volna tuti hogy szponzorral kellett volan hazamennem.  Ahogy elnéztem nemcsak én éreztem magam fenségesen, a többiek is jót kuncogtak. Hazafele gondolkoztam az este előkerült témákon, embereken, nem is tudom olyan gyorsan kiértem a busszal hogy tényleg elmerengtem.

Jóra sikeredett este volt, bár nekem hiányzott a közö s éneklés-zenélés. Egy számot toltunk el az jó volt nagyon.

Egyéb:

Újra tekerek a városban világítással :D

Lassan el kéne kezdeni olvasni a szakirodalmakt, mert csak gyűlikk a tengernyi olvasmány :S

Eleddig Hétfő-Kedd reggelente 5-10 perces futásokkal gyakorolok, remélem eljutok az egy órási futásig xD jó lenne ezt folytatni ám most van 3/4 2, nemtudom hogy kelek fel reggel :S

na jó elteszem magam holnapra.

 

-------------------------------------------

Egy év elteltével is emlékszem erre az estre. Kerékpárral mentem haza a Mars térre, Omegáék pedig még a Csillag téren laktak. Saller, Supernem, Boci, Böbe, a többiekre ha volt ilyen már nem emlékszem. Kellemes délután volt, hazafele a fenyővíz vitt, suhant a kerékpár a nagykörút forgalmas mezején. Kikötöttem a Mars térre, és buszra gyalogoltam.

Szép idők voltak....

2010 Édes Január