blogggolááás

tökre haragszom erre az oldalra. Legutóbb írtam több oldalt közbe persze mentegettem, és mire mentem volna el, hát basszus kiderült h nem mentett semmit...

szó mi szó berágtam. Most is csak azért ugrottam fel mer tilyenkor azaz fél3-kor is eszembe juthat bármi. Pl a mai alcím:

lopok neked egy könyvet. A lapjait teleírom. Vérrel-verítékkel...

tökjó.

Most nincs kedvem eseményeket publikálni. Most olvasom a Ligeti féle Cigány népismereti tankönyvet!!! bezony ám ilyen is van. az van ráírva h 7-10. es osztályok számára. Tele van érdekességekkel. Amiken jót mosolyogtam roma képzőművészetek, vizuális kultúra. Legközelebbre nézek valami pofás részletet mert nem mindennapi könyv. Egy szem volt benn a Tikben. sztem elég hasznos benne van egy csomó minden h honnan milyen félék a tzigánók. A dolog apropója a nemzetiségiek a Kárpát-medencében c óra adta. Most szerdán erről volt szó. RÉmizgalmas egy óra volt. Különös: ezaz óra pár percnek  tűnik, míg a  Gekkó féle antró hoszú óráknak. A másik könyv építészetes-etnográfiás Kiss GÉza: Ormányság. Az is jó csak nehézkes a nyelvezete tele van ősrégi szavakkal. Nem tetszik bene az sem h mikor építészeti dolgokat tárgyal nem látom a rajzot.  Szó szerint csak leírja. Leírónéprajz mintakönve brrr. De! még mindig jobb mint az antró.

A tikból Csütörtökön kishíjján kisétáltam a cigótankönyvemmel. Eszterrel elbeszéltem kifele menet. Tényleg -csak beszélek már eseményekről is- latinoztunk Csütörtökön négy órától 7-ig. Brutális volt: a végén olyan fáradt voltam mintha dolgoztam volna. Átvettük az igeragozásokat.

Szerdán volt a nemzetiségiek óra a Márton áronban, Balázsnak vissazadtam az olvasójegyét.

Kedden OWB pénzügyi tanácsadó találkozóm volt. Balázs ajánlott be. Mint kiderült 10 nevet kérnek a szolgáltatásért cserébe. Szerintem lesz még ennek böjtje. A Minddiáknál is voltam és Somogyiben is kutakodtam. REggel pedig latinóra. Ceró megsértődött h nem mentem be reggel vizsgázni. Megállapodás Hétfőn írom meg.

Latin helyett a Bárt féle társadalomnéprazjon voltam bennn. Ezt is szeretem. Jó óra nagyon. A szociológusok sokat beszélnek.

Hétfőn reggel Rákóczi-forradalom :D és most tisztelt Futó Úr is megjelent, elég ramaty állapotban. Jó kis óra közeljövőben számítható ZéHá. Ebből is. :S

Bánatomra a másik kedvencem a Juhász-féle Település és építészet néprajz elmaradt. :(