2009 Február 23 Fish! koncert és Jate

Hagyományos BTK-s est a jatéban. Farkassal megdumáltam a dolgot hogy menjünk el, hisz mindeketten szeressük nagyon a Keep on secretet. A régóta várt bepiálás is utolért. December 6 óta nem volt ilyen görbe estém, bár nem volt benne semmi durva. (Fura h miért tartjuk ezt fontosank h a piáról beszámoljunk magam se értem, de mi férfiak eszerint tartjuk meg emlékezetünkben a dolgot?)

Egy sört vettünk este a kis tescóban, órákra nem mentem be, előzőleg viktorral máaszkáltam filmek után, félig meddig eredményesen. Egy sört kortyolgattam másfélórán keresztül közben beszélgettünk casbibnál atisal a filmkeről, zenét hallgattunk szal jól éreztük magunkat. Elinduláskor vettem észre h a fáradság és az éhség kezdi megtenni hatását. Mindezek ellenére vidáman indultunk útra. ÉÉs fel kell írni a falra h csabi bácsi meghívott egy pofa sörre, és ruhatárat is állta. Szal ezt úgy rendesen viszonozni el ne felejtsük. Mire odaértünk voltak már ismerősök, mint kiderült előzőleg farsang volt :S  ha beöltözünk akkor ingyen sör is járt volna :S na ezt benéztük, sebaj. A koncer késett, de akkora, de akkora pörgés volt hogy csak na. A törpék megkínáltak Bacardival hála nékik, ezt uis megjegyeztem. Jól éreztem magam nagyon. Az est végén egykis alterdiszkó azt heló.

A napokban kaptam egy jó hírt miszerint még lehet pályázni a kolozsvári áthallgatásra, most örülök nagoyn mint majom a farkának :D