Dec-ember 11

Hajnal van. Totál hajnal. Lementem a konyhába teáért, és elkapott a bloggolhatnék-láz.

Mostanába össze-vissza alszok. Lefekszek 7:00-kor, felkelek 15:00-kor, nem megyek be Szegedre. Nem jó ez így sem. Olvasok, gépezek, alszok. Valami hiányzik. A fejfájásom is múlt vasárnap úgy múlt el hogy kimentem a levegőre. Jól esett, úgy igazán. Asszem többet kéne kinn lennem.

Szóval (15:00) háromkor felkeltem megkajáltam, aztán bevágódtam a gép elé úgy mint rendesen -sajnos. Küldtem timesnak egy szülinapi képeslapot, szerintem szellemesre sikerült, és végül is ez dobta fel az estémet: megköszönte hogy gondoltam rá. Jólesett úgy nagyon.

Este még elhatároztam hogy nesze rendes életmód: lefekszek és alszok, 4 óra alvás után 2:30 körül rám jött a Kárpátia Ugye gondolsz néha rám-ja, és felkeltem hogy meghallgatom. De nem jött össze: leültem tanulni. De nem jó ez így, hogy este tanulok. Olvastam a visszafoglaló háborúkról egy fejeztetet egy nagyon jó könyvben, aztán meguntam, és éneklésekkel-harmónikázással múlattam az időt. Az pedig telik. Nagyon.

Viszont már egész jól megy a herfli, alakulna ka számok, de visszahallgatva magamat korántsem tökéletes. Van még mit csiszolni rajtam bőven.

DKK túra agybafőbe Szekszárd- Írott Kő

Újfennt elkezdtem szövögetni a terveket, mostanság a 2009 Június végi-Július elejére esendő nagy túrámat tervezem. Egyedül akarom megcsinálni. Gyors, és szabad lesz. Kételyeim vannak azzal kapcsolatban hogy nem megy-e a magány az agyamra. Nekem mindig hiányoznak az emberek. Ott főleg. Tartok tőle hogy megbolondulok, viszont annyi szépet meg jót hallottam róla hogy egyszerűen hajt a  kíváncsiság, a kalandvágy, a felfedezés, emg az is hogy egy kicsit elhatárolódjak a társadalomtól. Azt hiszem egy ilyen túlélő túrapróba nemesíti is az embert, erősebbé teszi. Kitaláltam mindent. Minimális kaja, semmi kényelem: hagymar-zsíroskenyér meg víz. Sátor nem kell elég helyette egy ponyva, tetőnak, egy zsinór, meg alá a polifóm-hálózsák együttes. A titok a réteges öltözködés. HA esik, akkor kukázacskóba húzom az egészet és kész. Minimális ruha, konyha-fürdő-hálószobát bedobni a hátizskba azt gyerünk.

Ez a Rockenbauer Pál féle Dél-dunántúli kék lenne, 565 km és ha napi 40 km-ert megtennék, elvileg 2 hét alatt végigjárnám. Napi 20 km errel meg 40 napig tartana az út, a végeredmény a kettő között lesz valahol. Az Őrséget és a Drávát látni akarom, szal abból em engedek, ott meg idő is kell, de 2-3 hét egyedül?? mégiscsak kellene egy útitárs.

Éjszakázás, nem lesz ez így jó, a sulival is mindig késlekedek. De nem csak én. Mások is ugyanígy. Kíváncsi vagyok a jegyekben ez mennyire fog tükröződni. Túl gyorsan akarunk mindent nem? Autót, lakást, egyéb használati cikkeket.etc. Elhatárolódok ettől.

Van egy rossz hírem. A szakdoga témám nem tűnik túl érdekesnek. Aktakukacoskodás lesz úgy érzem. Jobb szeretnék néprajzból írni valamit.

Szerelmes a nap a holdba, a hold pedig a csillagokba

Hétfőn megírtam az egyháztöris ZH-t. REmélem megkapom a 2-est év végére, mert kéne az vacak K. Kedden meg volt egy klassz élményem, nem is kettő. Reggel olvastam Alfa sms-ét: megköszönte hogy hazakísértem. Jól esett nagyon , reggelre olyan jókedvem lett tőle, hogy csuda. A buszon mikor felszálltam mosolyogtam mint a bolondgomba. Na igen a buszon, 7:15 táján láttam a felkelő napot és a holdat. Gyönyörű volt!!! Felkelt  a Nap, és mögötte igyekezett a hold is, átvette a Nap kisugárzását :) és úgy tűnt mintha két nap kelne fel. EGy erőteljes narancssárga, és egy gyengébb olyan árnyalt citromsárga Hold. LE akartam fényképezni, de a telón persze mindebből nem látszott semmi.

Ez a két dolog úgy meghatározta a napomat. A kutatásmódszertan eredményt ma fogjuk megtunni, hát nagyon remélem hogy holnap nem kell ismételni.

Mostanság sokat teázom. Kávé helyett jobb, sokkal jobb. Csak egy nagy gond van vele: sűrűn járatja az embert a mellékre.

Megint nem sikerült semmi magasztoast ide felírni.....na majd legközelebb