2008 Október 13 Vad Fruttik és lasagne-est

Ember az országút szélén

Máma jöttem befele a busszal, és láttam két felszerelt fiatal huszonévest nagy túratáskával a hátukon batyogtak a város felé. Kezükben Románia feliratú tábla és alatta Arad. Irigyeltem őket, és örültem is egyszerre. Irigyeltem, mert mehetnek kötöttségek nélkül szabadon az országúton és gondolom messziről jöhettek. Nagy kalandok mögött voltak. és úgy igazán jó lett volna velük egy kiadósat beszélgetni, segíteni nekik. Megtaláltam volna a közös nevezőt azt hiszem. Örültem is egyben mert az hogy Szegeden is járnak hátizsákos turisták az azt is jelenti hogy nem csak én vagyok ilyen elvetemült hogy ilyeneket merjek megtenni. A kiszámíthatatlanság és a kaland motivál arra, hogy belevágjak...majd egyszer.

Egy hétfő...

Egész délelőtt töltögettem lefele a népzenét-petőfizenét és hiába az otthoni jó kvártély, azért úgy igazán jó lenne benn élni a városban. A héten lesz egy rakat táncház- meg koncert és azon gondolkodom hogy a kerót egy új helyre teszem a Mars tér közelibe, és így nem kell a BTK-ánál csövelni vele. Kiterveltem már mindent csak a megvalósítás várat magára. A héten muszály lesz behozni mert lesz nem utolsóbuszos banzáj is, és azon ott kell lenni hajnalig.

Most lesz a lasagnem hát kíváncsi vagoyk mi sül ki belőle. Utána meg át kellene vágtatni Jatéba, mert konci is lesz... De csak félórát maradok. Az is könnyen lehet hogy nem is tudok részt vennie rajta. Mert késnek a hangolással vagy ilyesmi.

Komikus helyzetek valahogy mindig adódnak, máma miest felérek a Történeti szeminárium elé, hát tökfigyelmetlenül letegeztem a tanáromat. A mellette ülő csj meg jót szórakozott rajtam. Én is elszaladtam a WC be jót röhögni xD Az óra meg hát unalmas volt és lett egy 3-as dogám...lehetett volan négyes is. Aendrunak aki rólam igyekezett másolni, csak 2esre sierült, de a pontozás alapján totálegyes lett volna. Szal egy kis elégtétel érzettel büszkén jöttem ki a teremből. -micsoda képmutatás...

most meg arra várok hogy atis őkelme nagysága felmásszon a székről és ejöjjön velem a lányokhoz kajálni, és ne külön-külön menjünk szaporítva a villanyszámlát. Szal GYERÜNNNNK HALLOOD KELJÉÉÉÉÉÉÉÉL FEEEL ÉS HAGYD OTT AZT A QRVA ÓGÉMET

És ami ezután történt:

Atis sikeresen elvált szeretett játékától, majd elindultunk. a Tik előtt derült ki számomra hogy nem jön rögtön velem a csajokhoz, hanem hazugrik. Hát mondom akkor ott találkozunk. És elindultam hogy összefussak Győzővel. A híd közepén hívott fel hogy merre van, és dumáltuk meg h 5 perc múlva találkozunk. Vissza akartam nekie adni a zsebkendőjét amit volt szíves kölcsönadni, még nyár végén. Győzus mint kiderült, nem akarta elfogadni és azzal hárította el hogy nekem adja. Töklényegtelen ez az epizód, de gondoltam feljegyzem. Megbeszéltük hogy majd egyszer valószínűleg a jövő héten benézek egy ilyen szeánszra, amit a reformátusok ifiéban eltöltenek. hogyan is nézz ez ki valójában. Nekem mint vallástalan lénynek ez érdekes, hogy van egy rakat ember akit közösséggé csak az tart meg hogy egy vallást gyakorolnak, és hogy azonos korosztály tagjai. Találkoztam már a társasággal, és meg kell hogy mondjam szimpatikus bagázs. Részese nem szeretnék lenni, de megtudni a működésükről pár dolgot nagyon szívesen megtudnék. Jó lenne más körökbe is belátást nyerni hogy legyen valami fogalmam erről a fajta közösségi életről. Mivel eddigi életemből nekem ezek teljesen kimaradtak, számomra kuriózum az egész. Visszasétáltam a hídon, és a Tisza parton. Énekeltem, hisz az emberek már annyira el vannak magukkal, hogy úgyse érdekel senkit hogy mit csinál a másik. Pláne, hogy mindenki a fülében hordja a zenét. Hát én ebben is kivétel vagyok!!! Hangulatos igazi őszi este volt. Telihold világított rám, s falevelek adták az alaphangot a sétányon. Nem volt olyan nagyon hideg sem, pont kellemes. Mellőlem úgy igazán egy kacagó hangú leány hiányzott, de nagyon. Mostanában olyan Ákosos hangulatom van éneklésben. Nem értem miért. Rég hallottam már tőle bármit is. De valahogy mindig előjön. Főleg az Örök Április, az ami manapság kibuki belőlem.

"Készül a pusztulásra
Minden a világon,
Engem csak Te menthetsz meg,
Mert én benned virágzom.
Hírül hozom Neked,
Ha addig élek is,
Az én nevem mindig ez volt:
Igazi Örök Április.

Szerelmes az elmúlásba
Minden a világon,
Engem csak Te menthetsz meg..."

Erről ennyit, ezek után felbaktattam a lányokhoz, akik a Nagyáruház mögött laktak, és mire betoppanok mindenki hol voltál? Már 5 ször hívtalak!! Reszeljed a sajtot...Na ilyen az én fogadtatásom. Amúgy tényleg tökrendes volt a többiektől hogy aggódtak értem. Már csak Bazsi gyerek hiányzott a társaságból. a Sajtot nekem hagyták megdolgozni, a többit ügyesen megcsinálták a lányok. Mondjuk nem sok dolog volt vele, azt meg kell hagyni.  Csak pár kotyvasztás azt kész is volt. Mire befutott bazsi addigra már kész is volt minden. Ittunk-Ettünk mint a középkorban királyi volt az étel, hmmm most is tudnék belőle enni. Csak mikor elárulták hogy mi mennyibe volt akkor esett le az állam. 8000-ből jött ki nyolc személyra a kaja. Mivel viktor meg balázs nem jött el, így sok kajcsi megmaradt. Sokaltam az árát, főleg hogy mikor én csináltam a kajákat az kb kijött 500ból, de úgy hogy mindig volt mellé pia is, szal nem száradtunk ki. A mostani pia Atisnak volt köszönhető, mert ő ment le a boltba. Hát maradtunk tízig majd lementünk a Jatéba a srácokkal. Közben előkerült a furulya is, és kiderült hogy Mimó nem tud fejből játszani. Én meg néztem hogy lehet az h csak kottából megy a dolog. De sajnos úgy se volt hajlandó játszani. Na de majd egyszer úgyis megtanít kottát olvasni és akkor jó leszek ebben is. Szal Jate, a Jurij nevezetű banda játszott, és a szövegből csak aniy maradt meg hogy "mindig hátranézek". Alakulóban voltak, nem olyan rossz csak ismeretlenek. Örömmel konstatáltam hogy elment az utolsó buszom. Nagyon tudtam neki örülni. Hát akkor be kell rendezkedni éjszakára gondoltam. Rögtön csabira hárította ma táskám őrizetét, addig elosontam budira. A toalett hagyott maga után kívánnivalót. Megjárta egynek. A végén egy komoly gondom akadt vele. El volt dugulva xD Na bazz ez is csak velem történhet meg.

Fruttik ide-oda

A Fruttikról csak annyit hogy van jó pár számuk ami tényleg bejön meg ütős, a de a többi...már olyan nyálas poppos. MEg sztem ez a zenekar a lányok igényeit hivatott kielégíteni. Azért van ilyen benyomás róluk. De az a pár szám az tényleg megállja a helyét. Ezt az elméletemet támasztja alá az a tény hogy rengeteg szingli csaj volt. Nemtom hogy került enniy oda, de mindegyik ki volt. Előttem egy csaj állandóan rám dűlt, közben sms-eket irogatott, később olyan is volt egy kissé teltebb lány úgy rázta a fenekét, hogy az mindig nekem jött, kénytelen voltam vele mozogni. Meg tényleg olyan diszkó feelingje volt a koncert egy részének. Lányok dörgölőztek a pasikhoz...egyáltalán nem volt rock koncert hangulatom. Az egyik jó kiscsaj állandóan engem szúrt, azt hiszem. Az ilyenekért megéri eljárni ilyen koncertekre is. Hogy lássák az arcom, ismerős képem legyen, innentől ha meglátnak BTK án akkor tudják hogy nem egy unalmas fapofa vagyok.

Végeredményben a legjobb szám a Breed volt a legeslegutolsó. A Sárga zsiguli faja volt,  meg elment egynek a fáj a fejem is. Mondjuk mikor elkezdett ordítani én nem tudtam teljes átéléssel sírni a depressziómról, és rámjött a röhögési inger. Szégyen nem szégyen ez van. vicces volt h mindenki sivítozik én meg csak mosolygok. Lehet h tényleg öregszem az effélékre. Ettől fügetlenül Kiscsillagra el kell menni.

Azt est további részében élveztem a bulinak nevezett valamit. Rengeteg ember volt, bálint tökrészegen és kötözködött mint egy kisbirka.