Reggeltől estig csak varázsnap

Tegnap óta van egy Kandúrom. Este a pincében dolgoztam, amikor csak benézett az ablakon, és nyávogással adta tudtomra jelenlétét. Szünet nélkül sírt hozzám a mihaszna, nem sokat foglalkoztam vele, Az összes ablakot benyávogta, aztán eltűnt. Nemsokra rá valaki belépett a hátam mögött a pincébe, hát én akkorát ordítottam... a cica tipegett be sietve. Te meg nem tudsz kopogni?

Girhes volt, s folyamatosan nyávogott. Ez cicanyelven annyit tesz, hogy adjál tejcsit derögtön.

Az első percekben tartotta a távolságot, semmi csalogatás, elkapás nem segített. Mikor én akarom elkapni, akkor naná hogy nem hagyja magát. Hoztam neki tejet. Na utána kenyérre lehetett kenni, nem hagyott dolgozni, egyfolytában dorombolt, hízelgett, már untam, dolgozni se hagyott, A hétvégén a pinceműhelyben alkottam a kerekeket. Agyakat raktam zsírba, rozsdás felniket súroltam-csiszoltam, festettem. Az eredményt hamarosan felrakom.