rég jártam, rég írtam, rég láttalak

Rég láttalak téged naplopóm! Tegnap átnyálaztalak, és annyi mindenben voltunk együtt, hogy muszáj velem maradnod még egy darabon.

Telik az életem, rohan az egyetemmel, az órákkal, a barátokkal, a hobbikkal, a zenével, és a Fb-al is.

Ma lelakkoztam a kis utánfutót, nagyon szép színe lett, 2000 be került az új küllő, és 2300 ba a csónaklakk. 4300 Ft-ért lett egy vattaúj újrafelhasznált futóm. Nem mellékes, h igen csinatos darabról beszélek neked. Még nincs felrakva a két oldala, és a húzója sincs odarögzítve.

Az akvapónia is haladt, egy fóliaházban pihen, beszerelve a szivattyú, két oldal hibádzik, és két lefolyó. Tegnap vettem időzítőt a szivattyúhoz. Egyenlőre lövésem sincs, hogy hozzam össze a lefolyókat.

Ma találkoztam a zsófival, és milyen jó, hogy nincs senkim, mert akkor nem lenne ennyi időm a saját dolgaim gyors elintézésére. Azért jutott ez eszembe, mert mesélte h egész este skypoltak, és összejárnak, szóval jó h van időm.

Jó időben ezt az időt csavargásra akarom kihasználni, mert kezd hiányozni a mászkálás. Egyedül való stoppolás, kell valami őrültség, mert ez a rossz idő és a négy fal magábaszív.