mert ti álmok valóra váltok ma

Hétvégén rendevágtuk a tyúkudvart, főleg én, tetőt kapott a gabonás, rendbekerült a lom vasas rész. A szomszéddal összehoztuk a kerékpáros utánfutót. Egy éve kész van már a raklap, múlt héten győzővel kerekeket készítettünk nekik. Holnap kap összeköttetést a binyóval, és megyek takarmányért. Az Akvapónihoz meg fóliáért fogok menni. Azt is áttelepítettük a végleges helyére. a fúró a múlt héten elszállt, rengeteg minden történt, Tele vagyok lendülettel, energiával. Hihetetlen: időben lefekszem 11 néha éjfél körül és alszom! Reggel kelek 7-8 fele, Ilyen nagyon régen nem volt velem. Kerékpáros utánfutót kerestem égenföldön, de sehol egy vacak kép arról.

Ja más: meglett az ezeréve elhagyott elvesztett harmónikám, amit még 2009-8 körül vettem az első tescós pénzemből. Hátul a lomvassal teli vashordóban volt. Még nem szedtem szét, de lehet meg lehet még menteni. Végre valahára van egy jó gépünk, Tudok írni, zenét hallgatni, tanulni. Szakdolgozatomnak is haladnia kell, pestre kellene menni, és onnan is lehozni a gubázott dolgaimat, most hétvégén utazunk győzővel pestre, földvárra, siófokra. Tényleg nem is mondtam október óta tanulok gitározni. Pár szám már megy, de mivel ritkán nyúlok hozzá, elég szűkös a repertoárom.  Olyan vagyok hogy egyszerre csinálok több mindent. Így mindenbe belemászok egy kicsit. most pedagógián tanultunk is erről, hogy a mai fiatalok ilyenek. Nem egy dologba vetik magukat bele teljesen, hanem össze-vissza, Na most abbafejezem ezt a időtékozló szörfölést, és leülök latinozni.

Mer' azt kell most :)