Látá Isten, hogy jó...

 S látá Isten, hogy jó. Mert tényleg jó és szép ez a világ!

Gyönyörű, és izgalmas, telve csodákkal!

Mint mikor egy fiú és egy lány szempillantása találkozik. Bizsergető érzés, izgalmas, élénkítő.

az Ős vagyok, mely sokasodni foszlik:
apám- s anyámmá válok boldogon,

 

Szeretek élni, szeretem Istent, amiért az elmúlt hónapokban sok veszélyes helyzetet úsztam meg bicóval. Nagy bajok is történhettek volna. 

Mint például ma, a Kálvária kereszteződésénél, amikor a néni elém ugrott a kerékpárúton, vagy mikor felelőtlenül kesztyűt húztam, és rám nyitották a kocsi ajtaját.

Egyre több esetet tudok felhozni, s nem hiszem el, hogy még mindig egyben vagyok!

KÖSZÖNÖM! Azt érzem, látsz engem, s szeretetedbe engem is bevontál. 

S úgy hálálhatom meg a legjobban, hogy boldog vagyok, hogy jót teszek az emberekkel. Ma egy kéregető cigány srác kapott krumplis pogácsát. Egy néni bicó pumpálást, a pénztáros lány pár kedves szót, az Igehirdető bácsi egy jó beszélgetést, Viktor rántott gombát. Ennyi fért bele egy napba. 

Tartalmas napom volt, nem telt el hiába, a sok kis jótett csak úgy jött, nem kellett keresgélni!!!