kevélyen járva


Nagyobb térképre váltás

A fent bejelölt A és B pont közötti legrövidebb útvonalat jártuk be ma Antival. Ez a kék túra két pontja. Havas hegyeken kellett átvergődnünk a falevelekkel, hódarával tarkított erdei utakon. Hideg volt, és az erdőn kívül, a pusztában a szél is igen keményen fútt. Pecsételtem a Rozália téglagyárnál, innen felkaptattunk a Pilisbe. Találtam egy borosüveget =)

Sokat beszélgettünk, inkább ettünk, mint ittunk, mert a vizünk igen hamar jéghideggé vált. Fő attrakciónak a Teve szikla, az egri vár maradványai, a ködös erdők számítottak. Varázslatos egy helyen jártunk annyi szent. Szívesen oda is költöztünk volna, Csobánka felett egy hatalmas házba, vagy a Kevély nyergi erdőbe...Egy meleg szobai kandallóból szívesebben néztem volna a kinti tájat. =)

Jártunk római kori hadí úton is, illetve láttunk egy hatalmas murvabányát. Eszméletlen látvány volt....

Egyszer volt igen necces a helyzetünk, mégpedig a vár után visszatalálni a kékre. Sokat szenvedtünk, meg csavarogtunk, kerültünk. Mind a ketten próbáltuk felhívni a számítógépközelbe számítható emberkéket. OBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIII

Engem majdnem csabi húzott ki a pácból, de végül jó megérzésemnek (és Istennek) hála megtaláltuk az utat. Elvileg nyertem egy piros pöttyöst. =)

Csobánkára begyalogolva Pomázig buszoztunk, onnan Hév hozott vissza a Margit hídig. Itt kimentünk a zátonyhoz, találtam egy sörösüveget =)

 

Itt a vigyázz, vízibicigli mindkét irányban tábla kötötte le figyelmünket :

 

A  zátonynál feltűnt nekem egykét régi rom. A híd készítésekor levert cölöpmaradványok, valamint egy villamos síndarab?: