ez egy levél...

Már megírtam az egyik részét, rajzolgattam is rá, most át is viszem Dorkának, hogy ő is írjon rá valamit. Vettem Adrinak egy 600. Ft-os könyvet! Békák, állatok vannak meg csirkék, szerintem tetszeni fog neki.

Megvettem a fényképezőgépet, 32.000 fizettem érte, a boltban 50.000 körül árulják a hasonmásait. Dorka nagyon meglepődött! Csomagolópapír híjján újságba csomagoltam be. Abból van egy csomóm. Lehet hogy mégis tata2 leszek???
Két réteg újságba csomagoltam be, és először azt hitte csokik vannak benne. Rettentően meglepődött. Azért is adtam oda neki olyan hamar, hogy nehogy ő is  vegyen egyet, meg mert mentünk a városba. A karácsonyi vásárba rengeteg minden van. Meg képzeld láttam húsos fabódét is. Ott lógtak a kolbászok, szalonnák...
Meg tegnap megint voltunk színházba. De ezúttal igaziba. Semmi táncolás, képzeld, a Rudolf Péter és Nagy-Kálózy Eszter játszottak benne. Mégis kinek az élete volt a címe, és arró lszólt, hogy jogunk van e meghalni. Egy mozgássérült szobrász 6 hónapja fekszik az intenzíven, minden reggel nővérke forgatja át, se karja, se lába nem mozog. Még a gerince sem. Egyedül a nyakát tudja forgatni, és az elméje épp. Egy napon elhatározza hogy nem akar tovább élni, ügyvédet fogad és egy tárgyalás útján végül hagyják meghalni. SZomorú végjáték. Végjáték, és nem véletlenül, a főhős mindig viccelődik, de nem nevezhető vígjátéknak.
Ingyen volt ez az előadás is, tökjól járunk ezzel a kolival.
Ma bevásárlóközpontokat nézegettünk, van egy akkora, de akkora Auchan itt a városhatárában. Egy plázát képzelj el, tele üzletekel, és ez az Auchan van benne. Körbesétáltunk, Dorka nézelődött vett egy két csokimikulást és egy Milka csokit. Azért mentünk el, mert azt hallottuk, hogy itt lesz a lapföldi mikulás, akit végül nem láttunk.
Utána meg elmentünk egy másik ilyen bigyóba, az Alle-ba. Tóth Vera koncertezett a színpadon. Itt is jobbára nézelődtünk. Dorka meglepetésként mikulás napra vett két jegyet a Harry Potter legújabb részére. két és fél óra volt, nagyon hosszú, és rettentően izgalmas. Kétszer én is felkiáltottam úgy megijesztettek. De csak így hogy Bakker, úgy bevillant hirtelen egy óriás kígyó hangeffektel együtt. Tiszta akció már ez az egész mese.
Jut eszembe: Győzőnek lesz a szülinapja, és Dorkával arra gondoltunk, hogy meglepjük szilveszterkor egy túrórudi tortával. Van nekünk erre túrónk? Dorka szerint két liter tej túrója kellene hozzá. Megoldható?

Most jól elvagyunk idebenn. Mászkálgatunk, ide-oda. 16-án lesz valami ZH, utána hazalépek. Itt a héten többször havazott. Le is fotóztam, majd megmutatom a szobával együtt ahol lakom, meg egyáltalán a kolit magát is. Dorka el akar csalni 24-én este Orosházára. Nem nagyon van kedvem az ő rokonainál időzni ekkor. Meg is mondtam neki. Audiológia?
Voltam, be van zsírosodva a fülem, nem tudták kiszívni. Parafinolajjal kenegettem, hogy feloldódjon. Kedden megyek vissza. Utána bementem a Sinoszhoz is, nem e lehetne e a régi papírjaimat felhasználni. Nemet mondtak.
Kedden megyek újra. Szerintem zöld utat fogok kapni. Az a baj, hogy csak januárban fogom megkapni a kártyát. Erről ennyit.
Dorka rajzait is le tudjuk most már fotózni, csinálunk is majd internetes lapot nekik.
Egyébként, ha hazamegyek gyűjtsd össze azokat a dolgokat, amikre nincs szükségünk és eladhatóak. A gépet internetes árveréssen nyertem meg. Fel lehet ide tenni fotóval és leírással bármit. Az egész országban nézegetik ezeket. Szóval koszorúkat, kopogtatókat kézműves dolgokat árral, leírással fel lehet tenni, és várni hogy licitáljanak rá. Sok mindent lehet így kapni.