diszkó a fejemben

disco in my head

MAi napból egyetlen egy feljegyzésre érdemes pillanatot sikerült szerezni. Mikor kiléptem a Mórából az utcára. Friss, vizes, nedves, áradó, teljes illat lepett meg. Eső után, a sötétre vált utcán hirtelen nekifutottam az újult erő tudatában. Észre se vettem de a Mars térig fütyörésztem magamnak. Lötyögött a térdem. -mintha a rajtalevő bőr súlya le akarna esni. Bizarr. Meg kéne műtettni. Nem akarok fogyatékos lenni. Nem akarok még lemondani dolgokról.

Olyan sok szép pillanat van még, amit érdemes lenne leírni. De ezt a mait ezt muszáj volt. :)

És most már tényleg próbálok újra aktív lenni idefenn is. Csúnyán elhanyagoltam a napló írást. Így hogy nézem vissza a 2010-es évet??

Ma latinon voltam. Beszéltem a tanárral, jó lesz bátorított hogy gyúrjak a tananyagra. Holnapra most kell összeprodukálnom egy kiselőadást. :S Sikerülni fog. Amerika külpolitikája. Kökénynél. Még mindig az igen rövid hétvégém jár a fejemben. Elszállt mint a fecskék utolsó hírmondója...

Mai napi sláger:

...am your venus, am your fire, your desire..