szikrázó napsütésben

holnap kell befeküdnöm a kórházba. a naplómba már egy hónapja benne van:

március 3- klinikai halál-->éhhalál :D

úgy döntöttem tehát hogy a keddet saját magamra fordítom. Délelőtti órák után elmentem sétálni le a régi jó helyemre a Tisza partra. Egy kevés szél fútt, de mindent összevetve egész kellemes volt az időjárás. Szikrázó napsütésben telt el az a néhány óra, melyet a rakpart legfelső kövén töltöttem el. A környező fákról madarak danoltak, jobb oldalamat a nap, bal oldalamat a szél befolyásolta. Magos volt a Tisza, a talpamat nyaldosta. Lányok jöttek oda le hozzám, bámulni, irigykedni, kíváncsiskodni. Egyedül ültem az egész kikövezett rakparton, úgy mint régen. Ideje volt.

vállára szántam, túlélni kell,

vigyél innen, a hegyekbe fel!

kispál és a borz

ez járt a fejembe odafele, muszáj volt valami természetközeli élményt szerezni. Szövegek jöttek buja összevisszaságban a fejembe. Írni kellett tahát és bámészkodni a vizet, az embereket, örvényeket, az autókat, az áradatot, a fákat, a szelet, hallgatni a madarakat, csobbanásokat, a szemetet. A vízben odajött hozzám egy cirilbetűs sörösüveg. Ügyesen kihalásztam kétlábbal, Ukrajnából úszott le egész idáig. Elképesztő. Csináltam egy kis  nyughelyet, majd odébbálltam. A rakparton séltáltam végig, és a MMF előtt Gy. kanyarodott elém. Meg is lepődtem, mifene.

Rövid sétánkon elkeveredtünk az árvízi kőbárkához. Itt még nem is fotózkodtam. Jegyeztem meg. Előtte tekertem egy keveset GY. bringájával. Jó vót!! szeretnék megint ezúttal a sajátomon.

Egyéb semmi extra nem történt. Talán majd egykét vers-szerűséget felrovok emlékül ide a nagy ürességbe.

Mai best of élmények?

séta a zsidó negyedben

Vanílliás Capucsinóm a Tikben -ez dobott fel nagyon

órák Kökénynél

találkozás egy régi ismerőssel

napsütés, madarak

harmónikázás hazafele

találkozás gy-vel, enrikóval