múúg

Hangulat emelkedések

úúúuúúúuúúúúúuúúúúuúúúúú köv sor

Ú ÚÚÚÚÚúÚuúuúuúuúuúú xD

https://www.youtube.com/watch?v=tfA29rUxITM&NR=1&feature=fvwp

kicsit nyálas, kicsit csajos zene, de most tökre feldobott :)

talán ha kicsit gyorsabb lenne akor még ugrálni is lehete rá, mert tökjó dallama van. Úúúúuú...

a címe egyébként  WHEN I SEE YOU -azaz- mikor megláttalak :)

egy bajom van csak velük: teljesen angol nyelvűek:

When I See You

I say I'm busy everyday
Just to feel I don't obey
I think I'll leave without a trace
So I never fall from grace

Just want me, just need me
Just say that I'm your baby
I love you then kill you
When I see you I go
Woohoowhooo

Have I found somebody new
Or is it just another you?
I feel the flood is on its way
Are we strong enough to stay?

Just want me, just need me
Just say that I'm your baby
I haunt you then kill you
When I see you I go
Woohoowhooo

de külföldön bejött nekik. Usa beli és Uk beli fősuli rádiókon sokáig anno első helyeken szerepeltek, én meg az mr2 -n hallottam őket pár éve...2008?? Klassz!!!!

 egyébként ez tipikus indie rock, ami az alterből nőtte ki magát. Independent-függetlenség szóból jön, ami a kiadókhoz való hozzáállásukat jelzi.

Nem is beszélve arról, hogy milyen eredeti az öltözetük. Koncerteken is így öltöznek. Először néztem, de hát ezzel hívják fel a figyelmet magukra. TÖkérdekes h a srácok mind magasak, és tökvékonyak. Ezen mondjuk én derülni szoktam. Kicsit kozsó zenekaros a dolog h kinézet alapján Picasso Branch meg ilyenek xD najó szeretük őket olyannak amilyenek. Jóféle bulizenét játszanak, lehetratja pörögni, és mindig jókedvre derítenek. Mindig.

És ha egy kicsit poppos zenét játszanak, az is azért van h el lehesssen adni. De nekünk ez így jó! Met nem gáz, tényleg. Pont.

I like you-legismertebb számuk-2008 egyik klassz nyári slágere

Survive-élő koncert felvétel na igen erre a számra vesztem el a fejem igazán Jeejeeejeeeeee!!!!!!!!

indie rock

Ilyenek tartoznak ide mint a hazai HS7, The Moog, Amber Smith.

Külföldi sztem leghíresebb vagy legjobb, legminőségibbek 4z4k:

Franz Ferdinand, Mando Diao, José Gonzales, Muse, Placebo, The Pixies, Kasabian. Én ezeket az együtteseket bírom. Van egy rakat, de azokat nem ismerem. Pár év múlva úgy fogok rájuk visszaemlékezni mint egyetemista korom jellegzetes zenekarai. Az alterok mellett persze.

wiki-indie