európa kiadó

Mocskos idők
(Menyhárt Jenő) 

Helló, bébi, te nyomorult állat,
Soha nem akartam különbet nálad,
Elállom az utat és megszerezlek,
Hihetetlen, hogy nem szeretlek,

Nem szeretlek, nem szeretlek,
De hogyha eltűnsz, megkereslek,
Bébi, bébi, te nyomorult állat,
Soha nem akartam különbet nálad, 

Mocskos idők, szeretnem kéne,
A jövő itt van, és sose lesz vége,
Mocskos idők, a sarokba bújva,
Helló, bébi, kezdjük újra! 

Helló, bébi, én azt hiszem, baj van,
Szúrj belém egy utolsót, halkan!
Ugrálni akarok, vadul ugrálni,
A nyomorult mennyeket akarom látni!

Népszerűtlen szerelem,
Sokan vagyunk kevesen,
Bébi, bébi, újra nálad,
Már nem ember, még nem állat. 

Mocskos idők, szeretnem kéne,
A jövő itt van, és sose lesz vége,
Mocskos idők, a sarokba bújva,
A jövő itt van, kezdjük újra! 

Egy hely örökzöld álmaimban,
Egy hely a titkos életemben,
A nővéred öreg, a húgod meg gyerek,
Hát ezért van, hogy hozzád megyek,

De ha úgy akarja a szervezetem,
Soha többé nem vagy senki nekem,
Bébi, bébi, elmegyek hozzád,
Ugyanaz a város, de mégse ugyanaz az ország. 

Mocskos idők, szeretnem kéne,
A jövő itt van, és sose lesz vége,
Mocskos idők, a sarokba bújva,
Mocskos idők, kezdjük újra!

ezt szeretném énekelni, kiabálni éjjel, nappal egy fontos utcán, feltűnést okozni, újfajta életérzést megjeleníteni, élvezni.