életem a tévé-éé

 

 

Az ee-M1-en a legjobb műsor az M. Kiss Csaba-féle Szempont. Ritkán látom, de akkor nagyon tetszik. Most is unalombül néztem a tévét és odaragadtam a képernyő elé. Jól adja elő az egyszerú emberek problémáit. Jeles.

Viszont láttam előtte egy amcsi filmet, és a befejezésben iskolai albumból voltak képek, afféle így néztünk ki 86-ben tipusú életképek. Erre jön a "művészlélek" érzékeny lelkecském megint és azt mondja tömör őszinteséggel: De szomorú dolog az elmúlás!!!

Most tökunalmas az életem. Ilyen is van. Tökegyedül vagyok, még mindig, de msot nem is akarok senkit magam mellett tudni.

Olyan őszi depresszió fele hajló de mégsem, a legjobb szó a semleges. De nem akarok semleges maradni, mert ez egy hülye álláspont, hatni akarok az emberekre impressziókat kibocsájtani, szóval leveleket fogok írni amiknek már idejét érzem. Budáról kaptam egy pár könyvet kölcsönbe olvasni, mind értelmes hasznos olvasmány ha ismered az Erdélyi Szépmíves Céh munkásságát a két háború között akkor tudod miről beszélek. 80 éves könyveket olvasgatok :) Sőt, láttam tapintottam eredeti posztó kötéses Nyírő könyveket is :)