mozgalmas napjaim

Reggel elindultam, hogy győznek odaadjam a pénzét, és beszélgessek Eszterrel is. Mindkettő sikerült összekapcsolni, sőt: Bélabával találkoztam össze a buszon. A Kárász utczán Asbóth tanbával futottam össze, aki elújságolta hogy mönnek a Bükkbe November 6-ánm és valószínűleg én is netán mi is megyünk. Nagyon tetszett az ötlet. A Múzeumnál találkoztam a többiekkel, beszélgettünk egy jó ideig, elkezdett csöpörögni, beültünk hát a Casablancába. Régen sokkal jobb volt a bőrfoteles régimódis része, de ez a modern dizájn pfff.

Fura volt így beszélgetni velük hármasban, megszoktam hogy külön-külön beszélgetünk. Este késsőbb hasonló eset esett meg :)

Megittunk egy teát, megbeszéltük a terveket és jövő héten utazok Budapestre szakdogát nekikezdeni. szerdán haza, Pénteken Ópusztaszer és skanzen látogatás. Utána valamikor Filmdélután győzőnél. És végül Bükk. A tea drága az egész városban. Mindenhol 250-270 körül mozog pedig nem is olyan jó mintha házilag csinálnám.

Délután a Dómban Handel dettingeni Te Deum c darabját hallgattuk meg Balázzsal. Utána fröccsözés a Grand Caféban, majd egy szenvedés a város alkalmatlan szórakozóhelyei között. A Grandban fura egy helyzet állt elő ismét: a szatymazi barátaim és Eszter beszélgetése megintcsak különös volt. Végül elment az ember felfedező kedve. Most fáradt vagyok és álmos és pusztában álló fa.